ספר לכל - רכש מוסדות

מיקה תל אביב
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-1000973
תאריך יציאה: 9/2008
מספר עמודים: 216
תיאור:
השפית מיקה שרון מגישה לנו אוסף עשיר, צבעוני ומרתק של יותר ממאתיים מתכונים מהאהובים ביותר שלה, המביאים איתם למטבח הביתי טעמים חדשים ומסעירים.

בספר מרהיב זה סוללת מיקה דרך קלה ונעימה לאירוח נינוח ומקורי, חולקת עם הקוראים את ניסיונה העשיר ברזי מטבח הפיוז´ן האסיאתי, ומפשטת את הדרך להתנהלות יעילה במטבח ולהשגת תוצאות מרשימות. המתכונים הותאמו בדייקנות למטבח הביתי, והם עושים שימוש בחומרי גלם זמינים.

מיקה סוחפת אותנו לתוך עולם קולינרי עשיר, אורבני ודינמי של אוכל שנוצר כאן ועכשיו, רלוונטי לזמן ולמקום, למזג ולהתנהלות. ספרה הוא עוד חלק חשוב, ריחני, טעים ומעניין של תמונת מצב תל אביבית רחבה יותר. האוכל שהוא מציג הוא לפעמים פשוט ומנחם ולפעמים מתוחכם ומורכב. הוא יכול להיות עשיר ודקדנטי או מפנק ומלטף - אך הוא לעולם טעים ומעולה.

הספר שוזר תצלומי מתכונים והדרכה מפורטת של תהליכי ההכנה, לצד תצלומים של תל אביב של מיקה.

מיקה שרון למדה לימודים קולינריים בניו יורק, עבדה והתלמדה במטבחים המובילים של מסעדות ניו יורק ורכשה התמחות בסגנון פיוז´ן אסיאתי בהשראת שפים ידועים, כגון ז´אן ז´ורז´ ונובו מצוהישה.
ב-1997 חזרה עם משפחתה לארץ ופתחה את מסעדת "מיקה" המיתולוגית שהביאה לתל אביב את בשורת הפיוז´ן הניו יורקי. מאז פועלת מיקה בתל אביב. היא פתחה את מסעדת "ליברה" ברחוב בן יהודה (שהפך מאז למתחם מבוקש), מנחה ומתארחת בתכניות אוכל בטלוויזיה, משמשת יועצת בתחום הבישול והאירוח ומבשלת ארוחות מיוחדות בארץ ובעולם. זהו ספרה הראשון.

מחיר: 136.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.