ספר לכל - רכש מוסדות

קריסטין לוורנסדטר
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10843
תאריך יציאה: 1/2013
תיאור:
המשך קורותיה הסוערים של קריסטין לוורנסדטר. כרך זה, שהוא העוצמתי והמטלטל מכולם, רווי תהפוכות הרות גורל, וקריסטין נאלצת להעמיד את אמונתה במבחנים לא פשוטים ולספוג אבדות קשות.
כלת פרס נובל לספרות, משלימה בכרך זה את דיוקנה החד–פעמי ומעורר ההשראה של אישה מיוחדת במינה ומציגה בפני הקורא תמונה מרהיבה ומלאת חיים של עולם מרתק, שבו שולטת האמונה בדת, במיתולוגיה ובחיי הרוח על פני האמונה בחיים הגשמיים. “הצליינית” היא הכרך השלישי בטרילוגיה
המשך קורותיה הסוערים של קריסטין לוורנסדטר, אישה יוצאת דופן החיה בנורווגיה של ימי הביניים. קריסטין חוזרת עם בעלה, ארלנד, ועם שבעת בניה לבית ילדותה, לאחר שירדו מנכסיהם בעקבות בגידתו של ארלנד במלך. דאגתה לבניה המתבגרים ויחסיה המתוחים עם בעלה מעיבים על חייה. כרך זה, שהוא העוצמתי והמטלטל מכולם, רווי תהפוכות הרות גורל, וקריסטין נאלצת להעמיד את אמונתה במבחנים לא פשוטים ולספוג אבדות קשות.
סיגריד אונדסט, כלת פרס נובל לספרות, משלימה בכרך זה את דיוקנה החד–פעמי ומעורר ההשראה של אישה מיוחדת במינה ומציגה בפני הקורא תמונה מרהיבה ומלאת חיים של עולם מרתק, שבו שולטת האמונה בדת, במיתולוגיה ובחיי הרוח על פני האמונה בחיים הגשמיים. “הצליינית” היא הכרך השלישי בטרילוגיה.


מחיר: 99.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.