ספר לכל - רכש מוסדות

פעם כשהייתי קטן
מחבר: שפר נלי
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10774
נושאים: כללי, אלבומים
תאריך יציאה: 11/2008
תיאור:
ספר הכולל צילומים מקסימים של ילדים מרחבי העולם, וביניהם שזורים זכרונות הילדות של נלי וחבריו. דן־בניה סרי, אברי גלעד, רם אורן, תלמה אדמון, אלכס ליבק, רזי ברקאי, גברי בנאי, ישראל אהרוני ורבים אחרים, שבים ומחפשים את התחושות, הטעמים והריחות של ילדותם הרחוקה, שהקשר שלה לחייהם הבוגרים בל יינתק.

ספר נוגע ללב ומרגש שכולו מחווה לעולם הילדות שהיה ואיננו, אך חי בלבנו תמיד.
נלי שפר צילם בעולם במשך שנים, ויצר עם הילדים המצולמים קשרים מיוחדים במינם, המבוססים על סקרנות הדדית חסרת עכבות, הומור משותף, פרחחות לא מזיקה וחיבה עמוקה. ספר זה, הכולל צילומים מקסימים של ילדים מרחבי העולם, שצילם נלי בעין רגישה ואוהבת, הוא פרי אותם קשרים ייחודיים.
בין הצילומים שזורים זכרונות הילדות של נלי ושל חבריו, המתרפקים
בכאב, באהבה ובגעגוע אל רגעים שעוצמתם לא פגה עד היום, שנים רבות לאחר שהתרחשו: אהבה ראשונה, אחות חדשה, הפעם היחידה שאבא בא לגן הילדים, תחושת הביטחון שאין כמוה בין זרועותיה של סבתא, טעמם הבלתי נשכח של פירות עץ התות שנכרת...
דן־בניה סרי, אברי גלעד, רם אורן, תלמה אדמון, אלכס ליבק, רזי ברקאי, גברי בנאי, ישראל אהרוני ורבים אחרים שבים ומחפשים את התחושות, הטעמים והריחות של ילדותם הרחוקה, שהקשר שלה לחייהם הבוגרים בל יינתק.

מן הביקורת:

"אלבום מרגש."
רונן בן-נון, ידיעות אחרונות

"צילומים נפלאים... קסום."
ליהיא לפידף עיתון תל אביב

"תמונות נהדרות של ילדים מכל העולם... ספר מלבב... התוצאה מתוקה לגמרי."
פאר פרידמן, מעריב

ספר יפהפה... אי אפשר להפסיק לדפדף."
אורית מרלין־רוזצוויג, לאשה

תצלומיו של נלי שפר, אמן וצלם ייחודי, המיטיב לקלוט ולהנציח את הרגע החד־פעמי, פורסמו בעשרות ספרים וכתבי עת שיצאו לאור בארץ ובחו"ל.

מחיר: 125.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.