ספר לכל - רכש מוסדות

עולמה של סופי
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10716
תאריך יציאה: 10/2005
תיאור:
סופי אמונדסן, תלמידת תיכון בת 14, חוזרת יום אחד מבית הספר ומוצא בתיבת הדואר מכתב אנונימי, ובו שתי שאלות המופנות אליה: ``מי את?`` ו``מאיפה בא העולם?`` בעקבות מכתב זה מגיעה שרשרת של מכתבים מאדם מסתורי המכנה עצמו ``המורה לפילוסופיה``, שסוחף את סופי למסע מרתק, מלא השראה והומר, לאורך תולדות ההגות האנושית מהפילוסופים הפרה-סוקרטיים ועד סארטר.
במקביל מתחילות להגיע לתיבות הדואר של סופי גלויות מרב סרן בכוח האו``ם הנורווגי בלבנון, המיועדות להילדה מולר-קנאג, נערה בת גילה של סופי שאינה מוכרת לה כלל. כדי לברר מה פשר הגלויות הללו, המטלטלות את עולמה השלו, תעשה סופי שימוש בפילוסופיה שהיא לומדת.
החיפוש הפילוסופי אחר האמת והחיפוש של סופי אחר הילדה כמוהם כשני סיפורים בלשיים המתנהלים זה לצד זה, ופתרונה של התעלומה מסובך ומדהים יותר מכפי שהיא - או הקוראים - מסוגלים להעלות בדעתם.
עולמה של סופי אינו סיפור מתח גרידא. עלילתו דנה בשנינות גם ביחסים שבין אשליה ומציאות בחיים ובספרות, ויותר מכול הוא הרומן הראשון אי פעם שמציג באופן מלא, מענג, את תולדות הפילוסופיה.

יוסטיין גורדר, יליד 1952, לימד פילוסופיה שנים רבות בבית ספר תיכון בעיר ברגן שבנורווגיה. כיום הוא מתגורר באוסלו. עולמה של סופי הפך לרב מכר ענק בארצות סקנדינביה ובגרמניה מיד עם הופעתו וזכה מאז להצלחה רבה בתרגומיו לשות נוספות.

מחיר: 109.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.