ספר לכל - רכש מוסדות

מדריך הרווארד לבריאות האישה
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10558
נושאים: בריאות
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

598 עמודים

בראשונה מופיע בשפה העברית מדריך לבריאות, המרכז באופן אמין ושיטתי את כל הנושאים הקשורים לבריאות האישה. ייחודו של הספר הוא בגישתו הרב-תחומית, נדונים בו כל תחומי הרפואה שבהם עוסקים המטפלים בנשים: ממיילדות וגינקולוגיה ועד רפואת עיניים, רפואת עור, כירורגיה פלסטית ואסתטית, אורטופדיה, ריאות ולב, ואף רפואה משלימה. בנוסף מתוארים נושאים רבים שעניינם אורח-חיים נכון ובריא, כמו תזונה, שתיית קפה, עישון התעמלות ושינה. מטרת הספר לקדם את בריאותה של האישה ואת איכות חייה. לספק את המידע הנחוץ לה לתקשורת מועילה עם הרופא, וכך להפוך אותה לשותפה מלאה בטיפול נאות בבריאותה.
הספר ערוך על-פי סדר הא``ב ומאפשר התמצאות מהירה וגישה ישירה לנושאים המבוקשים, האיורים הרבים תורמים להבנת תהליכים, בדיקות ומצבים ומעשירים את המידע הרב הטמון בין דפי הספר.
מאמץ רב הושקע בהתאמתו של הספר למציאות הרפואית בישראל. לדוגמה: סוגי התרופות הרבים המפורטים הותאמו למצאי התרופות המשווקות בארץ; נושאים רבים נערכו על-פי נתונים עדכניים שפורסמו בישראל, ניתן מידע שימושי על קבוצות תמיכה, על אגודות למיניהן ומספרי הטלפון שלהן, המהדורה העברית מרחיבה נושאים המיוחדים לנשים ישראליות.

ד``ר קרלסון מלמדת בבית-הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד ומייסדת האגודה לבריאות האישה בבית-החולים הכללי של מסצ`וסטס

ד``ר אייזנשטט מבית-החולים הכללי של מסצ`וסטס מלמדת במחלקה לרפואת נשים ומיילדות ובבית-הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד.

ד``ר ציפורין היא היסטוריונית של מדע ורפואה, מחברת ספרי רפואה ועורכת כתב-העת של האגודה הרפואית האמריקנית.

פרופ` דניאל זיידמן הוא רופא במחלקת נשים ויולדות בבית-החולים שיבא, תל-השומר, ומלמד בפקולטה לרפואה ע``ש סאקלר, אוניברסיטת תל-אביב פרופ` זיידמן ערך את המהדורה העברית והתאימה לתנאי הארץ.

מחיר: 180.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.