ספר לכל - רכש מוסדות

ימי מנזר
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10438
תאריך יציאה: 11/2008
תיאור:
"ימי מנזר", אלבום שיריה של סבינה מסג, כולל שירים שכתבה בכמה תקופות בהן שהתה במנזר בעין־כרם, שם התבוננה אל נפשה פנימה ואל שגרת חיי הנזירות, שבדומה לזו של המשוררת מלוּוה תמיד באיזו ציפייה סמויה להתגלות.
ימי מנזר, אלבום שיריה של סבינה מסג, כולל שירים שכתבה בכמה תקופות שבהן שהתה במנזר בעין־כרם, שם נהנתה מפרטיות מוחלטת, שאפשרה לה להתבונן אל נפשה פנימה ואל שגרת חיי הנזירות, שבדומה לזו של המשוררת – מלווה תמיד באיזו ציפייה סמויה להתגלות.
במרחב ובמקום שבהם הזמן נעצר לרגע, כמו מניח להתרחשויות נפשיות להיספג בחדר, בקיר, במסדרון, בפינת הגן, למלא אותן עד לשינוי תבניתן ולהישאר חרוטות בחומר, דחוסות, חיות, רוטטות ומוכנות להעלאה על־ידי הזיכרון – שם נכתבו שיריה.
ובמילותיה היא: "אם הלכתי אל המנזר, מופעלת על-ידי תמונת תשתית של חדר התבודדות שאני נושאת בתוכי מאז ומתמיד, הרי שהמנזר שכלל את התמונה והעניק לה טקסטורה של אבן בחומה, פשפש קטן צבוע ירוק, שער הברזל הגדול, אור שחודר רק ממקור אחד, מן החלון המסורג, הנפתח אל ערוגות הגינה ואל העמלנות השקטה, הקונטמפלטיבית, של האישה באפור - אותה אופציה שלא נלקחה, הממשיכה בכל זאת להפעיל אותי בשלט רחוק של הרעב לחיות יותר מאשר את חיי."

מחיר: 61.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.