ספר לכל - רכש מוסדות

חיי עגנון
מחבר: לאור דן
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10356
נושאים: ביוגרפיה
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

חיי עגנון מוצגים לראשונה בספר זה במלואם - דיוקן עשיר של הסופר יליד גליציה המזרחית, שהיה לגדול הסופרים העבריים במאה העשרים ולחתן פרס נובל בספרות. פרקי הספר עוקבים אחרי דמותו של הילד שמואל יוסף צ`צ`קס, בנו של סוחר פרוות ותלמיד חדר בבוצ`אץ`, שכבר בגיל מוקדם החל להדפיס את סיפוריו ושיריו; העלם מגיע ליפו, שוכר לו חדר בשכונת נווה צדק, ומתמכר עד תום למלאכת הכתיבה; הסופר הצעיר היוצא אל העולם הגדול, מתיישב בגרמניה, ורק לאחר שפוקד אותו אסון עושה את דרכו חזרה לארץ ולירושלים. ובהמשך לזה - עגנון, החכם הירושלמי, היושב במשך יותר מארבעה עשורים בעיר אחת וכותב ללא לאות את סיפוריו המופלאים, כשהוא מפלס בבטחה את דרכו אל פסגת הספרות העברית והעולמית.
מי היה לקלאסיקן עוד בחייו נחשף בדפים אלה כסופר בשר ודם, המתגלה בדרכי עבודתו, במנהגי היום-יום שלו וביחסיו עם הסובבים אותו. בתוך כך נפרשת לעיני הקורא התמונה השלמה של יצירתו הספרותית - כשברקע נגלים המרחבים הגיאוגרפיים, הנסיבות ההסטוריות וההקשרים התרבותיים שבהם נוצרה.

פרופסור דן לאור, המכהן כראש החוג לספרות עברית באוניברסיטת תל-אביב, פרסם שורה של מחקרים על עגנון ויצירתו, בכללם הספר ש``י עגנון: היבטים חדשים.

מחיר: 125.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.