ספר לכל - רכש מוסדות

חוש השלג של העלמה סמילה
מחבר: הוג פיטר
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10342
תאריך יציאה: 8/2009
מספר עמודים: 401
תיאור:

חוש השלג של העלמה סמילה הוא רב מכר עולמי הנקרא בנשימה עצורה כסיפור הרפתקה וכספר מתח.
בערב חורפי אחד נופל ילד גרינלדי מגג של בניין בקופנהגן, ומת. המשטרה ממהרת לסגור את התיק. תאונה. אבל לסמילה יספרסן יש ספקות. היא הכירה היטב את הילד, וגם היא גרינלנדית - ויש לה חוש לשלג.
העקבות בשלב על הגג מספרים לה סיפור, ובמהרה מתברר לה שבידה קצה חוט של תעלומה. נחישותה ומחויבותה לידיה הצעיר סוחפים אותה אל לבה של מערבולת אפלה של מזימות חובקות עולם, ולהרפתקה הנפרסת מקופנהגן ועד לחוף המערבי של גרינלנד.
העלמה סמילה, בתם של ציירת גרינלנדית ורופא דני עשיר, חצויה בין התחכום האירופי לבין חושי הצייד הטבעיים, בין העידון התרבותי לבין האצילות הטבעית האינואיטיבית. כגרינלנדית שכמעט איבדה את זהותה היא חדורת זעם כלפי הדנים וכלפי התרבות האירופית המנצלת, זעם המניע את חקירתה בכוח שלא ניתן לעוצרו.
דמותה הבלתי נשכחת של העלמה סמילה - גרינלנדית, בת עשרים, אשת מדע, בוגרת פנימיות, פעילת שמאל, אינדיבידואליסטית, ישרה, בעלת יצר הרס עצמי, חכמה ואמיצה - מהלכת קסם על הקורא מן הרגע הראשון.
פטר הוג נולד בדנמרק בשנת 1957ץ עסק בתחומים שונים (בין היתר היה רקדן, שחקן, מלח ומטפס הרים) לפני שהתמסר לכתיבה. פרסם רומן ראשון בשנת 1988,שזכה מיד להצלחה. חוש השלג של העלמה סמילה זכה להצלחה רבה בעולם ואף עובד לסרט.

מחיר: 85.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.