ספר לכל - רכש מוסדות

וירג'יניה וולף
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10300
נושאים: ביוגרפיה
תאריך יציאה: 11/2008
תיאור:
וירגי`ניה וולף היא אחת הסופרות החשובות במאה ה20-. הביוגרפיה שכתב בן-אחותה, קוונטין בל, היא אחת המרתקות והמעניינות שנכתבו על חייו של סופר.
חלקה הראשון עוסק בתיאור משפחתה של וירג`יניה וולף מאז הולדתה בשנת 1882, ילדותה בלונדון ובקורנוול, נסיונות הכתיבה הראשונים שלה, יחסיה הקרובים עם אחותה ונסה, הנסיבות הטרגיות שליוו את שנות התבגרותה והתגבשותו של ``חוג בלומסברי``.
החלק השני מתאר בפירוט את חיי נישואיה עם ליאונרד וולף, את התמוטטות העצבים שלקתה בה פעמים אחדות בשנים 1915-1912, את הקמת הוצאת הספרים ``הוגארת פרס``, התפתחותה של וירג`יניה וולף והיותה לסופרת ידועת שם, וקורותיו של ``חוג בלומסברי``, שהשפיע רבות על חיי התרבות באנגליה. עם חברי החוג נמנו בין היתר: ג`ון מיינרד קיינס, ליטון סטרייצ`י, ונסה בל, והציירים דנקן גרנט ורוג`ר פריי. הספר מתאר גם את קשריה עם ידידים שמחוץ ל``חוג בלומסברי`` ובהם ט``ס אליוט, קתרין מנספילד וא``מ פורטר.
סופו של הספר בתיאור המועקות האישיות והפוליטיות שהיו מנת חלקה של וירג`יניה וולף בעשור האחרון לחייה, מלחמת העולם השניה והתאבדותה בשנת 1941. מתוך תיאור חייה של הסופרת הנודעת נפרשת לעיני הקורא יריעה רחבה של חיי התרבות באנגליה במחצית הראשונה של המאה העשרים.
ספר זה היה לרב-מכר באנגליה מיד עם הופעתו, ומאז נדפס במהדורות רבות וזכה בפרסים חשובים.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.