ספר לכל - רכש מוסדות

הריון בראש אחר
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10292
תאריך יציאה: 2/2016
תיאור:
מבט ביקורתי ומנתץ מוסכמות על המותר והאסור בהריון

תקופת ההריון היא אחת התקופות המשמעותיות בחייה של אישה. ההמלצות הרפואיות המקובלות והחוקים הבלתי כתובים מדברים על כללי התנהגות מיוחדים בהריון, כגון הגבלות על שתיית קפה ואלכוהול והימנעות מאכילת סושי – אבל אין בצדם הסברים ברורים. בספר הריון בראש אחר בודקת אמילי אוסטר, אשת אקדמיה ואֵם צעירה: מה הן העובדות המדעיות העומדות מאחורי ההמלצות? האם ההמלצות נכונות – והאם הן נכונות בשבילך?

באמצעות סקירה מקיפה של המחקרים העדכניים בתחום מובילה אוסטר את הקוראים למסע מרתק ומרגיע למחוזות ההתעברות, ההריון והלידה. בעין ביקורתית ובגישה חדשנית היא בוחנת מה הן הבדיקות שכדאי לעבור; אם מותר לצבוע שׂער, לטוס, להתעמל ולשתות קפה או אלכוהול, מה הם היתרונות והחסרונות של האפידורל; אֵילו תרופות מותר ליטול בהריון ואילו אסור; ועוד שאלות רבות, שכל אישה הרה נתקלת בהן. הספר מעניק מבט אחר, מדעי ומלא הומור, על ההריון והלידה.

אמילי אוסטר, פרופסור לכלכלה באוניברסיטת שיקגו, פרסמה מאמרים ב״ניו יורק טיימס״ ,“וול סטריט ג׳ורנל״, "פורבס״ ו״אסקווייר״, ונשאה הרצאה ב״TED״.

פרופסור דניאל זיידמן, רופא מומחה בכיר במיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי שיבא ופרופסור חבר בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב, התאים את הספר לקהל הישראלי והוסיף מבוא.

מחיר: 99.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.