ספר לכל - רכש מוסדות

החיים על ארבע
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10230
נושאים: זיכרונות
תאריך יציאה: 8/2008
תיאור:
תעודה אנושית מרתקת, אולי חד־פעמית, החושפת את עולמו הפנימי של ליאור, החולה בשיתוק מוחין, ומתארת בלא כחל וסרק את ילדותו ונעוריו, את מחלתו, את המהפכים שעבר במערכת החינוך עד שהצליח לסיים את לימודיו האקדמיים – כל זאת תוך כדי טיפולים ואשפוזים בבתי חולים ובבית.

"לא התכוונתי לכתוב. סיפורי מתמצה בשתי האותיות .C.P (שיתוק מוחין). הניירות המודפסים נערמו במשך חודשיים שבהם הידרדר מצבי הרפואי. בודד וכואב, וסובל ייסורי גוף ונפש, הצלחתי במאמץ אחרון לכתוב מילים־מילים ללא סימני פיסוק. למרות המגבלות האובייקטיביות שהיו לי בזמן הכתיבה, דִרבנה אותי ההכרה שחיי הולכים ונמוגים, ושזה הרגע לצאת למסע אחרון אל מקום שלא הכרתי עד היום – אל תוך עצמי. זהו חשבון נפש אישי וכואב, שהתמדתי בו בזכות האמונה שפרסומו ימנע מאחרים משהו מהסבל שעובר עלי."

החיים על ארבע הוא תעודה אנושית מרתקת, אולי חד־פעמית, החושפת את עולמו הפנימי של ליאור, החולה בשיתוק מוחין, ומתארת בלא כחל וסרק את ילדותו ונעוריו, את מחלתו, את המהפכים שעבר במערכת החינוך עד שהצליח לסיים את לימודיו האקדמיים – כל זאת תוך כדי טיפולים ואשפוזים בבתי חולים ובבית.
על אף מצבו מקיים ליאור קשר עם ילדים ובני נוער הסובלים מאותה מחלה, מסייע להם ומעודדם. חיוניותו וכושר הכתיבה שלו מעוררים התפעלות ופותחים צוהר אל עולם, שאך לעתים רחוקות ניתן לראותו בבהירות שכזו.

ליאור בויצ'וק הוא אקדמאי ומאסטר מעשי בשיטת רייקי.


מחיר: 57.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.