ספר לכל - רכש מוסדות

מקום שבו גוועים הצלילים
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10169
תאריך יציאה: 11/2007
תיאור:
דילטה היא בתו של מאסטרו אנריקו לנצטי ושל אליזבת או'לירי החיים במילנו. "היא לא נורמלית," אומרת עליה אמהּ. אביה אומר שהיא ילדה יוצאת מן הכלל. האמת היא שדילטה מפוחדת, היא שומעת יותר מדי ואיש אינו מקשיב לה. דרוש לה זמן כדי להבין שעליה לחפש דרך לרפא את עצמה.

דילטה היא בתו של מאסטרו אנריקו לנצטי ושל אליזבת או'לירי החיים במילנו. "היא לא נורמלית," אומרת עליה אמהּ. אביה אומר שהיא ילדה יוצאת מן הכלל: "הוא המשיך לומר שאני מיוחדת. אחר כך ירדה עלטה גם על המיוחדות שלי." בעיני כולם היא מטורפת קטנה המתבצרת בחדרה, אינה מדברת ואינה מקשיבה, אבל מנגנת בפסנתר, בשולחנות, בכוסות, ומשוחחת עם גמד בלתי נראה.
האמת היא שדילטה בחורה מפוחדת, היא שומעת יותר מדי ואיש אינו מקשיב לה. דרוש לה זמן כדי להבין שעליה לחפש דרך לרפא את עצמה. בגיל עשרים ואחת היא יוצאת לניו־יורק בגפה, בלי פרוטה, כדי למצוא מחדש את המוזיקה שלה ואת חייה. אט־אט היא מצליחה לרכוש ידידים ולמצוא עבודה כפסנתרנית בבית מלון, וחייה מתמלאים בתקווה חדשה, המחזקת אותה מול האיש המנסה להחזירה אל הגיהינום שממנו באה.
סיפור מקורי, סוחף, בעל עוצמה רגשית בלתי רגילה, שבו מתערבבים המרכיבים הדמיוניים במציאות ומצמצמים עד דק את הגבול בין ממשות לאשליה ובין נורמליות לטירוף.

פטריציה ביזי נולדה ברומא, והיא מחלקת את זמנה בין איטליה, ארצות־הברית ונפאל. היא מתמטיקאית ומוציאה לאור.

מן הביקורת:

"קולו המיוחד של הספר נובע מהנימה המהוססת, מן ההליכה על אותו חבל דק, מעל לתהום השיגעון האורב בכל רגע... ההצלחה של ביזי היא הדרך המיוחדת שבה היא מצליחה לעקוב אחר החיפוש של הגיבורה אחר סדר והרמוניה, אך גם אחר מידה מסוימת של אי ודאות..."
גבי לוין, מוסף ספרים, הארץ


מחיר: 79.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.