ספר לכל - רכש מוסדות

בטבעת זו: סודם של נישואים מוצלחים
הוצאה: שוקן
מספר קטלוגי: 40-10113
תאריך יציאה: 4/2015
תיאור:
מהו סוד הנישואים המוצלחים?
הספר בטבעת זו מבוסס על ראיונות עם 15 זוגות הנשואים יותר מ־30 שנה ואשר הגדירו את נישואיהם כמוצלחים, והוא עשיר בעדויות ממקור ראשון, במחשבות ובהתחבטויות, אך גם בזכרונות יפים ומחויכים. בספר מוצגות תוצאותיו של סקר שנערך בקרב 75 זוגות נוספים, הנשואים אף הם עשרות שנים.
על סמך ניתוח הממצאים מנסה המחברת לפענח את הסודות של זוגיות טובה ורבת שנים בעידן הנוכחי, שבו מערכות יחסים רבות הן תועלתניות וחופש הבחירה והפיתוי גדולים מאי־פעם.
הספר מציג גישות ועמדות ביחס למוסד הנישואים, חושף פרדוקסים בלתי נמנעים בבסיס היחסים בין בני הזוג, מציג את ההבדלים המגדריים ומציע דרכים לפתרון קונפליקטים שמחבלים לכאורה בחיי הנישואים, אך למעשה מייצרים הזדמנות להתפתחות ושינוי.
זוגות שחיים יחד שנים רבות ומתמודדים עם האתגרים שמזמנים החיים בזוג, ולא פחות מכך זוגות בראשית דרכם, מוזמנים ללמוד מנסיונם של אלה ש"עשו זאת", ומסעם המשותף על פני שנים הביאם לחיים מספקים ומהנים.

שולמית ולפיש היא טוענת רבנית ומגשרת. מאחוריה ניסיון רב שנים כעובדת סוציאלית (M.S.W) וכמדריכה בכירה במחלקה לעבודה סוציאלית באוניברסיטת בן־גוריון שבנגב. זהו ספרה השני לאחר הרי את לעצמך - נשים יוזמות גירושין שהופיע בהוצאת שוקן ועוּ בּד להצגה בתאטרון "גשר".

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.