ספר לכל - רכש מוסדות

למה אף אחד לא אמר לי את זה קודם?
הוצאה: אור-עם
מספר קטלוגי: 39-10095
תאריך יציאה: 8/2023
קריאה
תיאור:

למה אף אחד לא אמר לי את זה קודם?

מציג את ענייני היום־יום ומציע פתרונות פרקטיים בשפה נגישה שמאפשרת למצוא מידע והכוונה בקלות. בריאות הנפש שלכם חשובה לא פחות מבריאות הגוף ולכן, חמושה באסטרטגיות מוכחות, הדרכתה האמפתית של ד"ר ג'וליה מציעה הבנה עמוקה של האופן שבו המוח עובד, ומעניקה לכם את התובנות והעזרה שתצטרכו כדי לטפח את נפשכם בכל יום ויום.

בחוכמה ובתבונה,

הספר הזה עשוי לשנות את חייכם!

לאחר שנים של ניסיון כפסיכולוגית קלינית, כוכבת הרשת ד"ר ג'וליה סמית' מעניקה לנו בספר הביכורים שלה את הכלים שכולנו צריכים להתמודדות עם אתגרי החיים, ולנטילת שליטה על בריאות הנפש שלנו.  

מלא בסודות מארגז הכלים של מטפלת, הספר למה אף אחד לא אמר לי את זה קודם? מלמד אותנו איך לחזק ולתחזק את בריאות הנפש שלנו, גם בזמנים הכי קשים ומאתגרים.

עצותיה וטכניקות ההתמודדות של ד״ר ג׳וליה סמית׳ יעזרו לכם להתמודד בגבורה מול מצבי חרדה, ביקורת, דיכאון, ביטחון עצמי נמוך, קושי במציאת מוטיבציה או ביכולת לסלוח לעצמכם.

 

"ספר חכם, עשיר בתובנות ומחמם את הלב. ד"ר ג'וליה היא החברה המומחית והחכמה במיוחד שכולנו צריכים."

– לורי גוטליב, סופרת

ד"ר ג'ולי סמית׳, פסיכולוגית קלינית זה עשר שנים וכוכבת רשת עם יותר מ־3.5 מיליוני עוקבים באינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב. לפני כשנתיים, החלה ג'ולי להעלות סרטונים חינמיים העוסקים בבריאות הנפש ומאז ועד היום, מספר הצפיות בסרטונים הללו עבר את ה־500 מיליון. היא הוכתרה על ידי טיקטוק כאחת מ־100 יוצרי התוכן הטובים ביותר, הופיעה בתוכניות הטלוויזיה השונות, ואף זכתה להכרה בעיתונים כמו "הטיימס", "קוסמופוליטן" ועוד.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.