ספר לכל - רכש מוסדות

אתם הפלצבו
הוצאה: אור-עם
מספר קטלוגי: 39-10059
תאריך יציאה: 4/2023
תרגום
תיאור:

האם הריפוי בכוח המחשבה בלבד אפשרי – ללא שימוש בתרופות או בהליך רפואי?

האמת היא שזה קורה הרבה יותר פעמים מכפי שהייתם מצפים. בספר אתם הפלצבו, ד"ר ג'ו דיספנזה מביא מספר רב של מקרים מתועדים שהסיגו לאחור תהליכים של סרטן, מחלות לב, דיכאון, דלקות מפרקים הגורמות לנכות ואף התקפי רעד של מחלת הפרקינסון, באמצעות האמונה בפלצבו. באופן דומה, מספר ד"ר ג'ו על אחרים שחלו ואף מתו כקורבנות של קללת וודו או כישוף – או מפני שאובחנו באופן שגוי כחולים במחלה סופנית.

אמונה יכולה להיות עוצמתית כל כך, מה שהביא את יצרניות התרופות לעשות שימוש במחקרים רנדומליים כפולי ומשולשי סמיות בכדי לנטרל את השפעתה של התודעה על הגוף, בבואן להעריך את תועלתן של תרופות חדשות.

ד"ר ג'ו דיספנזה מציג יותר מאשר סקירה היסטורית ופיזיולוגית של אפקט הפלצבו. הוא שואל את השאלה: "האם ניתן ללמד את עקרונות הפלצבו, ולהפיק את אותם שינויים פנימיים בבריאותו של אדם ובסופו של דבר גם בחייו, מבלי להסתמך על חומרים חיצוניים כלשהם?" כמענה הוא משתף בראיות מדעיות (הכוללות סריקות מוח צבעוניות) של תהליכי ריפוי מדהימים מתוך הסדנאות שלו. בסדנאות אלה לומדים המשתתפים את המודל שלו לטרנספורמציה עצמית, המבוסס על יישום פרקטי של התופעה הקרויה אפקט הפלצבו. בסיום הספר יש מדיטציה, המהווה מדריך יישומי לשינוי אמונות ותפיסות המעכבות אותנו – צעד ראשון לקראת ריפוי.

אתם הפלצבו משלב את המחקרים האחרונים בחקר המוח, ביולוגיה, פסיכולוגיה, היפנוזה, התניות התנהגותיות ופיזיקה קוונטית על מנת להסיר את המיסטיקה מעל אופן הפעולה של אפקט הפלצבו... ומראה כיצד מה שנראה כבלתי אפשרי יכול להפוך לאפשרי!


מחיר: 119.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.