ספר לכל - רכש מוסדות

בוקר טוב
הוצאה: אור-עם
מספר קטלוגי: 39-10008
תאריך יציאה: 2/2018
מספר עמודים: 170
תיאור:

אתה עומד לגלות כיצד תוכל ליצור לעצמך
את החיים הנפלאים ביותר שדמיינת לעצמך אי פעם...
ממש עכשיו, החל מהרגע הזה.

תאר לעצמך שהיית יכול באורח פלא להתעורר מחר ולגלות שתחום חשוב בחייך – או כל התחומים – השתנה מן הקצה אל הקצה. מה היית מבקש לעצמך? להיות מאושר יותר? בריא יותר? מצליח יותר? בכושר גופני טוב יותר? יותר אנרגיה? פחות לחץ? יותר כסף? קשרים אישיים ומקצועיים טובים יותר? איזו מהבעיות שלך הייתה נפתרת?
מה אם אומר לך שיש סוד לא-כל-כך-מובן-מאליו שיש בו הכוח לשנות כל תחום שתבחר – או כל התחומים – בחייך, מהר מכפי שחשבת שאפשר? מה אם אומר לך שזה יכול לקחת שש דקות ביום בלבד?
נא להכיר: בוקר של פלא. הגישה הפשוטה ביותר ליצירת החיים שתמיד רצית. היא הייתה כאן תמיד, מולנו, אבל הספר הזה הפיח בה חיים מחודשים.


האל אלרוד הוא מרצה אורח מבוקש, כוכב היכל התהילה בעסקים, רץ אולטרה-מרתון, אחד המאמנים האישיים המובילים בעולם להצלחה, אב גאה, בעל אוהב.
האל אלרוד הפך בגיל תשע-עשרה לנציג מכירות שובר שיאים בחברת שיווק בהיקף 200 מיליון דולר בשנה. אולם ניצחונו הגדול ביותר בא בגיל עשרים, אחרי שהתנגש חזיתית בנהג טנדר ונמצא מת. למרות העובדה ששכב שש דקות בלי רוח חיים, שבר אחת-עשרה עצמות, סבל מנזק מוחי של קבע, ונאמר לו שלא ישוב ללכת, הוכיח האל שכל אחד מסוגל להתגבר על כל מכשול על מנת ליצור לעצמו את החיים של חלומותיו.
האל הוא מרואיין מבוקש בתוכניות רדיו וטלוויזיה ברחבי ארצות–הברית, ומאוזכר באינספור ספרים, כולל סדרת מרק עוף לנשמה.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.