ספר לכל - רכש מוסדות

שישים פלוס סקס
הוצאה: אחיאסף
מספר קטלוגי: 37-10901
נושאים: כללי
תאריך יציאה: 4/2007
תיאור:
אנשים רבים אינם תופסים שנשים בשנות השישים לחייהן, ואף מבוגרות יותר, הן סקסיות. נשים מבוגרות הן, ללא ספק, הנשים הסקסיות ביותר שקיימות עלי אדמה. הן לא אקרובטיות, אבל הן חושניות מאוד ומיניות מאוד. הן יודעות כיצד להשתמש בגופן, וכאשר יש להן פרטנר – הן פעילות מאוד מינית.

"מודעות חושנית ותאוותנית עושה אותנו חיוניות יותר, מושכות יותר, ואפילו צעירות יותר לכל רוחב חזית חיינו... גבר שאינו ער לתשוקותיה של אישה, ולא מתעניין במה אותה, אינו ראוי להיכנס למיטתה... חיים שלא טועמים אותם, שלא גומעים מהם בכל-פה, אינם ראויים שיחיו אותם... יום בלי סקס הוא שגיאה. אנו נשים של בשר ודם – ולפעמים גם של שומן וצלוליטיס... החברה מתייחסת אלינו כאילו אנו גרוטאות, או מקסימום רכב אספנות, ומרשה לנו להישאר על הכביש רק בתנאי שלא נתרחק מהבית ושניסע במהירות מוגבלת. אתן מוכנות לקבל את זה? אני לא!"

כרמלה הולנדר הוא שם העט של צעירה בת 68, אוהבת חיים וסקס, שנענתה לבקשת חברותיה הרבות לחלוק עם הקוראות חוויות מחייה ומהפילוסופיה שלה בנושאי גיל, אהבה ומין. אם לשניים וסבתא לשלושה, והיא נושאת בגאון את דגל המיניות עד לקבר ואינה דופקת חשבון לאף אחד.

מחיר: 78.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.