ספר לכל - רכש מוסדות

מעולם לא היה מצבנו
הוצאה: עם עובד
מספר קטלוגי: 32-20724
תאריך יציאה: 12/2005
תיאור:

מעולם לא היה מצבנו הוא סיפורה של מדינת ישראל ובעיותיה בעבר: טרור, פלשתינאים, התנחלויות, דתיים, חילונים, אבטלה, אלימות וכו` – ועד הבעיות החדשות שעמן מתמודדת ישראל בהווה: טרור, פלשתינאים, התנחלויות, דתיים, חילונים, אבטלה, אלימות וכו`.
ואכן, אם לפני שנים טיפלה הסאטירה בפרס, שרון, דרעי, רמון, הרב עובדיה, שריד וחבריהם, הרי בחלוף המאה היא נאלצת להתמודד עם דמויות חדשות ורעננות: פרס, שרון, דרעי, רמון, הרב עובדיה, שריד וחבריהם.

אפרים סידון, מבכירי הסאטיריקנים הישראלים. האיש של “zoo הארץ``, ``ניקוי ראש`` וו``החרצופים``, ``זהו זה``, ו``קרובים קרובים``. של המדורים הסאטיריים ב``העולם הזה``, ``דבר``, ``כותרת ראשית`` ו``מעריב``.
סידון, שהביא את הסאטירה השנונה והנוקבת אל הטלוויזיה ואל ספרי הילדים, בימת התיאטרון והקברט הפוליטי, מגיש לנו מבחר מריר ומצחיק, לועג וכואב של מאמרים מחורזים, מקאמות ושירים פוליטיים שפירסם בטורו האישי בעיתונות היומית בעשרים השנים האחרונות.
זהו תסכול מחורז במיטבו, סאטירה מצחיקה עד כאב וכואבת עד צחוק. ואין ספק כי הקורא יצטרף אל מסקנתו החד משמעית של סידון לאמור, ``מעולם לא היה מצבנו``.

מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.