ספר לכל - רכש מוסדות

לילה אדום
מחבר: אמיר גל
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-4400023
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:
ספרו השלישי של גל אמיר הוא מותחן ערפדים-אימים המתרחש בגליל, באזור גוש שגב, עם פרוץ המילניום החדש. סדרת רציחות מזוויעות מחרידה את תושבי הישובים הקהילתיים השקטים בדרך כלל, ולמלאכת פענוח התעלומה נחלץ רפ"ק עידו ממן הנחוש והאנרגטי, מפקד תחנת משגב. לעזרתו נחלצים אשתו, רפ"ק שרון ממן המומחית בגילויים של רוצחים סדרתיים, סגנו הנאמן רס"מ מילאד, והמקובל האלוקי שמעון בן-דדון.

עד מהרה מסתברת לקוראי הספר האמת המחרידה - ביישוב הקהילתי הדתי משעולים שבגוש שגב חיה, קיימת, פעילה ומדממת חבורת ערפדים, המונהגת על ידי ר' פנחס דב הורוביץ.
האם יינצלו עידו וחבורתו מהגורל האיום המחכה לקורבנות הערפדים? מודע מסתובב במשעולים שודד הבנקים ג'וני עדאווי כשבידו תעודת פטירה המכריזה על מותו בשנת 1965? מדוע מחזריה של רוחה הורוביץ היפהפיה בת התשע עשרה אינם מגיעים לעולם לדייט השלישי? ומהו הסוד האפל שמסתירה בעברה רחל ממן, גרושתו קלת הדעת של עידו, סוד שלמענו מוכנים פנחס דב, ג'וני ורוחה להרוג, להרוג ושוב להרוג?

ספרו החדש של גל אמיר הוא מותחן מושחז ומורט עצבים המתרחש בצפון הארץ. אמיר בורא דמויות בלתי נשכחות והופך את הנוף הגלילי השלֵו לארץ צללים סהרורית ומכושפת.

גל אמיר, 34, הוא עורך דין יליד עפולה. ספריו הקודמים, "עפולה, רחוב האופרה 3" ו"חיילי הבדיל צועדים לאטם", ראו אור בהוצאת זמורה-ביתן.

הביקורות מהללות את "עפולה, רחוב האופרה 3":
"ספר המתח המקורי הכי טוב והכי מענג שיצא כאן בשנים האחרונות" אמנון דנקנר, תרבות מעריב
"הספר כה מוצלח, עד שהרצון העיקרי שלי, הוא פשוט להניח אותו לנפשו, ולתת אותו לאחרים שיקראו ויתענגו" דגנית בורובסקי, מעריב ספרות וספרים

מחיר: 20.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.