ספר לכל - רכש מוסדות

אמנות החלימה
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-22755
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:


``בספרו החדש אמנות החלימה פותח קרלוס קסטנדה שער אל האינסוף`` ו`פאבלישרס ויקלי`` הוסיף: ``במסע ההרפתקה שלו מאפשר לנו קסטנדה הצצה חטופה ומגרה אל עולמות שמעבר למציאות``.
קרלוס קסטנדה, האנתרופולוג הנודע, שכונה כ``אחד מאבות העידן החדש`` שובר שש שנות שתיקה, לימוד ומדיטאציה עם הופעת אמנות החלימה ש```לוס אנג`לס טיימס`` העריך כ``יצירתו החשובה ביותר עד כה``.
לאחר השנים שבהן ספג תורה מפי מורו, הקוסם האינדיאני דון חואן, החל קסטנדה במסעו הרוחני הגדול, מסע להארה אינטלקטואלית אל העולם הבלתי נודע. מסע שאותו תיאר בכשרון נדיר בספרו זה כמו בקודמיו. מבריק ומקורי קסטנדה נעשה למעיין של השראה לדור כולו. כך נכתב עליו ב``ניו יורק טיימס`` ``...מן המעולה שיצר מדע האנתרופולוגיה... אי אפשר להפריז בחשיבות הישגיו `` ועתון אחר כתב ``לאחר שקוראים ביצירותיו של קסטנדה, כבר אי אפשר להשקיף על העולם באותו אופן ``
קסטנדה, המלבן את הנושאים המרכזיים שטורדים את זמננו, מבהיר בספר זה את תורתו של דון חואן: איך בעזרת המודעות לחלימה מתאפשר מיפגש ישיר עם ישויות אחרות, עתיקות, חריגות ואף הרות סכנה. כתמיד נישבים הקוראים בקיסמו של המסע המרתק אל מעמקי הנפש.

ספריו של קסטנדה בזמורה-ביתן:
משנתו של דון חואן
מסע לאיכטלאן
האש שבפנים
סיפורי עוצמה
מציאות נפרדת
הטבעת השנייה של העוצמה
עוצמת השתיקה
מתנת הנשר


מחיר: 40.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.