ספר לכל - רכש מוסדות

שלושה בברלין
מחבר: קרמן דני
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-14005
תאריך יציאה: 4/2012
תיאור:
שלושה בברלין הוא סיפורו של ביקור הבכורה של דני קרמן בבירת גרמניה. זהו תיאור של המפגש הראשוני שבו יחליטו השניים, דני מצד אחד וברלין מן הצד השני, אם הם מוכנים לקשר רציני, או שייפרדו כידידים. כמו ג´רום ק´ ג´רום ושני חבריו בשלושה בסירה אחת, דני ושני בניו תומר ואורי יוצאים למסע טעימות מרגש וטעון של העיר המסקרנת. השלושה, שנמנעו במשך שנים מלדרוך על אדמת גרמניה, מתרשמים, מתווכחים, רבים, מתפייסים — ובעיקר מעבירים תיאור בלתי אמצעי, משעשע עם נגיעות אפלות, של העיר שכמו ירושלים חוברה לה יחדיו. אלא ששם זה עובד.


דני קרמן הוא לא רק מבכירי המאיירים והסטיריקנים בישראל, הוא גם מטובי המטיילים. נכון, לא תמצאו אותו על פסגת הקילימנג´רו או במדבר גובי, וגם הסיכוי לגלות אותו צולל בין שוניות אלמוגים קלוש ביותר. ראשית, הוא לא יודע לשחות ושנית, אין שם פאבים היסטוריים. אבל אם בכל זאת אתם מתעקשים לפגוש אותו, תוכלו לעשות זאת מול בתיהם של סופרי לונדון, בסימטאות אוקספורד, ברחובות ברצלונה, או בבתי המרזח של פראג. קרמן אוהב ערים גדולות ו/או עיירות קטנות, אוהב היסטוריה, כוס בירה טובה, בתים יפים, סיפורים עירוניים, אנקדוטות משעשעות. בקיצור עם כל הכבוד לטבע, דני קרמן אוהב אנשים.


אזהרה, הפעם אין זה מדריך למטייל! בכל הספר תמצאו רק מפה אחת. מי שיקרא את שלושה בברלין יכיר את ברלין, אבל רק דרך העיניים של דני.

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.