ספר לכל - רכש מוסדות

הניצוץ-המדע המהפכני החדש
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13811
תאריך יציאה: 12/2010
מספר עמודים: 319
תיאור:
ביל הצליח להיפטר מהדיכאון שלו לאחר שהתחיל לרוץ בקביעות. קפיצה בחבל שיחררה את איימי מתלותה הגוברת באלכוהול. תוכנית מהפכנית של חינוך גופני הפכה את תלמידי העיר נייפרוויל למובילים בארצות הברית לא רק בכושר הגופני שלהם, אלא גם בהישגיהם בלימודים...


העדויות על הקשר בין פעילות גופנית לפעילות המוח הולכות ומצטברות, ובכל יום כמעט מתפרסמים מחקרים חדשים הבוחנים את השפעת האימון הגופני על הנפש. הפסיכיאטר ג´ון רייטי לוקח את קוראי הניצוץ למסע מרתק אל נבכי הגוף והמוח, ומסביר בפשטות את הקשר המורכב בין השניים.


הניצוץ, המסתמך על עשרות מחקרים פורצי דרך וכולל תיאורי מקרה מרתקים, מסביר מדוע יש לפעילות גופנית השפעה מכרעת על הדרך שבה אנו חושבים ומרגישים, כיצד ומדוע האימון הגופני מסייע לנו להתמודד עם קשת רחבה של בעיות – מקשיי לימוד ועד התמכרות, מלחץ ועד הפרעות קשב, מחרדה ועד דיכאון שלאחר לידה – וגם מעניק עצות מעשיות לחיים של פעילות גופנית יעילה יותר; פעילות שתחזק ותגדיל את המעגלים במוחכם, ותסייע לכם להביס את הלחץ, לחדד את החשיבה, לשפר את המצב רוח, לחזק את הזיכרון ועוד.


עוד מידע על הניצוץ ועל ד"ר רייטי מופיע באתר:


www.johnratey.com

ג´ון רייטי מלמד פסיכיאטריה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד. הוא ערך מחקרים על אוטיזם, תוקפנות ו־ADHD (הפרעת קשב והיפראקטיביות), ופירסם יותר מ־60 מאמרים על פסיכיאטריה ופסיכופרמקולוגיה. ד"ר רייטי הוא מחבר ומחבר־שותף של שמונה ספרים, ובהם מדריך למשתמש במוח, מריטת עצבים –
הפרעת קשב ADD וספר התשובות להפרעת קשב.



אריק הגרמן היה עורך בכיר בכתבי־עת אחדים, ובהם "פופולר סיינס" ו"אאוטסייד". הוא חי בג´רזי סיטי בניו ג´רזי.



"אם אתם מבקשים לחיות חיים ארוכים ובריאים, הניצוץ הוא ספר חובה בשבילכם. כפי שד"ר רייטי מסביר: בכוחכם לשנות את המוח שלכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא לנעול את נעלי הריצה שלכם."



ד"ר קנת קופר, "אבי האירוביקה"

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.