ספר לכל - רכש מוסדות

ברוריה הפקות
מחבר: שביט שרי
מספר קטלוגי: 3-13710
תאריך יציאה: 1/2009
מספר עמודים: 253
תיאור:
ילדים ואנשים צעירים שחייהם סדוקים הם גיבורי הספר הזה, המכנס שלוש נובלות נדירות בעוצמתן על משפחות שבהן האבות הלכו לדרכם וילדיהם נותרו מאחור, בעולם חסר.

סביב המכנה המשותף של משפחתיוּת מנופצת רוקמת שָׂרַי שביט שלוש עלילות הנעות בין הנכסף לאפשרי ובין הקומי לטרגי. בנובלה הפותחת מנוהלים חייה של נערה מתבגרת על ידי אישה ג´ינג´ית גדולה שכל טעות קטנה שלה יכולה לשנות גורלות; בנובלה השנייה העמדת פנים ילדותית סביב ספר של דיקנס שקבור באדמה מידרדרת למשחק של טקס אשכבה בחצר הבית; ובנובלה האחרונה מהדהדות דהרות סוסה פצועה מתוך ילדוּת אבודה, והן צפות ועולות בזיכרונו של גבר צעיר היושב בבר חשוך ברחוב אלנבי ומשתוקק לאהבה.

בנובלות של שָׂרַי שביט פירוק המשפחה מעצים את הדרמה הגדולה ממילא של ההתבגרות, והקיום הישראלי המוּכָּר נמלא צלילים רעננים ומפתיעים, לעתים בגלל הקסם המוזר שמפעיל את המציאות, ולעתים בגלל מציאות חדשה המתעתעת בדמויות.

ברוריה הפקות הוא שילוב של פרוזה סוחפת, הנעה קדימה ואחורה בזמן, עם מסע אל נפש האדם — מסע שדרכו נגלית יכולתה המיוחדת של שביט לזקק בכתיבתה פגיעוּת אנושית וחסד ואז לדחוס לתוך רגע ספרותי בודד חיים שלמים של ציפייה.

שָׂרַי שביט, ילידת 1982, היא זוכת פרס "שירה על הדרך" של עיריית תל אביב-יפו לשנת 2007. זהו ספרה הראשון.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.