ספר לכל - רכש מוסדות

אימפריום
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13672
תאריך יציאה: 5/2009
מספר עמודים: 348
תיאור:
"פוליטיקה? משעממת? איזה תחום אחר בפעילות האנושית מעורר כמוה את כל מה שאצילי ביותר - ושפל ביותר- בנשמות בני האדם? או מעורר התרגשות כה רבה? או חושף את חוזקנו ואת חולשותינו באופן מובהק ביותר? משעממת? הרי באותה מידה אפשר לומר שהחיים עצמם משעממים." קיקרו, מתוך הספר

כאשר טירו, מזכירו ואיש-סודו של הסנאטור הרומי קיקרו, פותח את הדלת לאדם זר אחוז אימה בבוקר נובמבר קר, הוא מניע שרשרת מאורעות שדוחפים את אדונו אל ליבה של דרמה משפטית מן המפורסמות בהיסטוריה. הזר הוא סיציליאני, קורבן המושל המושחת של האי, ורס. הסנאטור הוא מרקוס קיקרו, פרקליט צעיר מבריק ונואם מרתק, הנחוש לכבוש את האימפריום - הכוח העליון במדינה.

אימפריום הוא סיפור עולמה האלים והבוגדני של הפוליטיקה הרומית. זהו סיפורו של אדם אחד - שאפתן, נבון, רגיש, ערמומי ופגיע - הנאבק להגיע אל הפסגה, כובש אותה, ובלי כל ייחוס, הון, בעלי ברית וכוח צבאי הופל לקונסול בגיל הצעיר ביותר שהחוק מאפשר.

רוברט האריס הוא סופר ועיתונאי אנגלי. כתב ספרים רבים שתורגמו ל-31 שפות. מספריו שראו אור בעברית: אניגמה(בהוצאת מחברות לספרות), ארכנגלסק, פומפיי וסופר צללים(בהוצאת זומורה-ביתן). הוא חי בברקשייר עם אישתו וארבעת ילדיו.

"התלהבותו של רוברט האריס מעולם התחבולות התככני של הפוליטיקה ברומי סוחפת עד בלי די." וושינגטון פוסט

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.