ספר לכל - רכש מוסדות

קנוניית דרווין
מספר קטלוגי: 3-13671
תאריך יציאה: 7/2009
תיאור:
מה הביא את דרווין אל תיאוריית האבולוציה? מדוע חיכה עשרים ושתיים שנה עד כתיבת "מוצא המינים"? מדוע הציקו לו מחלות מסתוריות ומי היה יריבו הסודי? אלה כמה מן השאלות המניעות את קנוניית דרווין, מסע מרתק החוקר את התעלומות הרבות בחייו ובפועלו של צ´רלס דרוויין.

הסיפור נמסר משלוש נקודות מבט שונות: של דרווין עצמו בהפלגתו סביב העולם על סיפון ה"ביגל"; של בתו ליזי, החותרת להבין את רגשי האשם והפחד שתקפו את אביה בשיא תהילתו; ושל יו קלם ובת´ דולסימר, אנתרופולוג וחוקרת בני ימינו שהאובססיה שלהם לדרווין (וזה לזה) נושאת אותם אל מעבר לגבולות המקובלים של מחקר מדעי. יומניה ומכתביה של ליזי, שאותם חופשית בת´ ויו, מוליכים אותם לפרק נסתר באוטוביוגרפיה של דרווין - מבוך של יריבויות מרות, תרמיות, קטנוניות וסודות הנשמרים בקנאות, מבוך שבלב לבו טמונה לידתה של תורת האבולוציה.

קנוניית דרווין הוא מארג מדהים של היסטוריה ודמיון, שמאיר את דמותו המורכבת והשנויה במחלוקת של אחד מגדולי המדענים.

ג´ון דרנטון, עורך משנה ב"ניו יורק טימס", החל את הקריירה שלו בעיתונאות כנער שליח במערכת ה"טיימס". הוא זכה בשני פרסי ג´ורג´ פולק ובפרס פוליצר על מאמריו שהוברחו מפולין בתקופת המשטר הצבאי שם. דרנטון גר עם אישתו ושלושת ילדיהם בניו יורק. זהו ספרו הראשון שרואה אור בעברית.

"קחו ידע היסטורי ודמיון ספרותי, הוסיפו להם כמות בריאה של כישרון, ותבינו מדוע ספרו החדש של ג´ון דרנטון יקסום לקוראים רבים." אלי ויזל

"לדרנטון יש חוש משובח הן לתקופה הוויקטוריאנית והן למיליה המדעי מודרני." ניו יורקר

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.