ספר לכל - רכש מוסדות

אגמים
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13486
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

תחנת דלק באמצע אמריקה. פורד לבנה עם קרון נגרר עוצרת בחריקת צמיגים. גבר פורץ מתוכה ומתחיל לצעוד אל השדות. אחריו יוצאת הבחורה שאיתו, צעירה ישראלית, שנכנסת לחנות הסמוכה לתחנה ובעצם נוכחותה המסתורית שם פורעת את שגרת המקום.

זו תמצית הסיפור הפותח את הקובץ אגמים - שבעה - עשר

סיפורים המתרחשים במקומות שונים בעולם; שבעה - עשר

מסעות במרחב ובנפש, וגם מסע אחד מתחת לאדמה.

חדרים אפופי יצרים במלונות קטנים * מושב חשוך באוטובוס לילי 8 מחילה תת - קרקעית שממנה אפשר להשקיף על טייסי חיל האוויר בלי ש,דעו, "כשהם לא עושים את ההצגה הגברית שלהם" * דלת סגורה של סוויטת ירח דבש במלון משפחתי, שמעבר לה עולה צעקה מבהילה - אלה הם רק כמה ממצבי הרקע שבתוכם נובעות הדרמות האינטימיות המרתקות

של אגמים. למתבונן ממרחק נראים לעתים סיפורי האגמים כמעין כתמים כחולים שלווים בלב נוף פסטודלי. אבל אז, כמעט מיד, מתחוור כי באגמים הללו יש מצולות. יש בהם זרמי עומק, ספינות טבועות, מיני חיים לא צפויים.

הפרוזה של תלמה אדמון, המשלבת ריאליזם נוקב עם איכות

תיאור דמוית - חלום, בונה מתח סיפורי כובש, ומגלה לא רק כושר התבוננות נדיר, אלא גם כושר יוצא דופן להראות לקורא - כמו בראשונה - דברים שחלף על פניהם כבר אינספור פעמים.



תלחה אדמון היא עורכת המוסף לספרות של "מעריב". בעבר

ראו אור ספריה "נועה כבר גרה כאן" (רשימות של אם צעירה) ו"צריף עף ברוח" (לילדים). אגמים הוא ספר הסיפורים הראשון שלה למבוגרים.

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.