ספר לכל - רכש מוסדות

חצאית וכינור
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13464
תאריך יציאה: 1/2007
תיאור:
ב-7 במאי 2005 התאבד הסופר טריסטן אגולף, מחבר הרומן עטור השבחים אדון החצר, בדירתו שבפנסילבניה. אגולף, שנחשב לקול מבטיח בספרות האמריקאית, סיים את חייו בגיל 33, כשהוא סובל מדיכאון.
טריסטן אגולף נולד ב-1971. הוא חי באמסטרדם, פריז, פילדלפיה, ניו-יורק, ובמשך ארבעים ושמונה חודשים דוחים ומקהי-חושים הוא חי במיסיסיפי (שם היה מבוקש על שימוש בחומרי נפץ). בדרך הוא עבד כמוליך כלבים, מנקה משאיות, מקרין, שרת, וכשומר-פינה בקרבות אגרוף. אגולף היה גם פעיל פוליטית והשתתף בהפגנות נגד מדיניות של הנשיא בוש. לפני מותו סיים אגולף לעבד את אדון החצר לתסריט ולכתוב אופרת רוק.

אדון החצר, המגולל את קורותיו של נער בחווה בקנטאקי, פורסם כשאוגלף היה בן 27. הוא זכה להכרה רחבה ולתשבחות גורפות, ואף הוזכר בנשימה אחת עם ויליאם פוקנר וג´ון סטיינבק. הספר נכתב בזמן שהותו של אגולף בפריז כשהתפרנס כמוזיקאי במטרו. הספר נדחה על ידי למעלה מ-70 הוצאות, עד שעורך הספרות הזרה של "גאלימאר" החליט לפרסמו. כתב היד היגיע לעורך על ידי בתו של הסופר פטריק מודיאנו שפגשה את אגולף בפריז בעודו מנגן בתחנת הרכבת.

ספרו השני, חצאית וכינור, ראה אור ב-2002 ורואה אור בימים אלה בעברית.
חצאית וכינור מספר סיפור שדומה לסיפור חייו של טריסטן אגולף: צ´רלי צ´רלי היה פעם כנר קלאסי מבריק, אבל הוא נפרד לשלום מהכינור אחרי הופעה מחרידה כחימום ללהקת פאנק פשיסטית. היום הוא מנגן לפעמים ברכבת התחתית. הוא וחברו טינסל הורגים עכברושים בביוב למחייתם. עבודתם המגעילה מכניסה להם קצת מזומנים, אבל הם שותים את כולם. עכשיו הוא תקוע במלון עלוב בעיר-טינופת עם טינסל, שותפו להדברת המכרסמים.
ואז פוסעת לחדרם לואיז המשגעת. הבנים הולכים ראש בראש במאבק על חסדיה של החצאית, וצ´רלי מבין שהגיע הזמן לנער את האבק מהכינור...

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.