ספר לכל - רכש מוסדות

אל תוך יער המראות
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13191
נושאים: כללי
תאריך יציאה: 1/2009
תיאור:

" אני מאמין, מעבר לכוונות של הסופר ולתקוות של הקורא, שספר יכול להפוך אותנו טובים יותר וחכמים".
אלברטו מנגל אכן מצליח להדביק אותנו באומנותו זו. ספרו הוא הוכחה ליכולת ליכולת המופלאה הזו של הסופרים לעשיר אותנו.
אל תוך יער המראות הוא מסע חתרני אל לב-לבן של המילים –מסע שהאש שלו מוזנת על ידי האנושיות של מנגל, על ידי סקרנותו שאינה יודעת שובע ועל ידי אמונתו במסתורין ובעונג הטמונים בספרים.
הרשימה של מושאי אהבתו מרשימה בהיקפה: גיבורי התרבות כמו צ´ה גוורה וח"ל בורחס דרך סופרים פחות ידועים כמו צ´סטרטון, מחוויות הקריאה הראשונות של ילדותנו, דרך התבוננות אישית כואבת אל אימי משטר הקולונלים בארגנטינה. ובדרכה של אהבה שיש בה צדדים אפלים, סודות ו"נפלאות", גם מנגל נאלץ לעשות הפרדה – לעיתים כואבת – בין הביקורת כלפי אישיותו של סופר לבין ההתקסמות מיצירותיו. חוש ההומור שלו מאציל משנה חן על כתיבתו.בעיניו של מנגל, "לאבד את הראש" פירושו לתת לעצמך להיות מובל דרך מבוך מורכב של עובדות ובדיות – ולהגיע לעצמך. להתמסר – אבל לא בעיניים עצומות, ללכת שבי, אפילו ליפול בשבי, אבל להכיר בכך שה"קוסם" הוא אדם גחמני, ילדותי ולעיתים אף גזען .
אלברטו מנגל, סופר, מתרגם ומרצה לספרות, נולד בשנת 1948 למשפחה יהודית בבואנוס איירס שבארגנטינה. מאז ילדותו שימשו לו הספרים מפלט מבדידותו, שליוותה אותו בנדודיו מארץ לארץ בעקבות אביו הדיפלומט. התרבויות העשירו את עולמו ובאו לביטוי בספריו. אוהב ספר מושבע זה מדהים את קוראיו ברוחב אופקיו, בעומק חשיבתו ובקריאתו הרגישה והנלהבת. מנגל מתגורר בקלגרי שבקנדה, שם הוא כותב ומלמד.
251 עמודים.

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.