ספר לכל - רכש מוסדות

אשתורת
מחבר: איני לאה
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-12953
תאריך יציאה: 7/2009
תיאור:
שתי יממות בחייו של בועז אשתורת, איש תקשורת בכיר ואלמן הסובל מאין אונות, שעולמו קורס מהרגע שלשונו מתארכת, ובביתו צצה קרן, צעירה יפהפייה, שנשלחה אליו מבנו איתי, "סטודנט מדרכות" במזרח הרחוק, כדי שיממן לה הפלה ויסייע באיתור אחיה האובד. לעולמו של אשתורת חודרים ונכנסים צעירים מהארץ ומהעולם כמו זוג תאילנדים-סיאמים - טבחים מפוטרים וציידים לעת מצוא - המבקשים לפדות את אחיותיהם מבית בושת בבנקוק, מנקה מגאנה השואף ללמוד באוקספורד, יזם היפראקטיבי בעל ההוסטל "מזרח תיכון חדש", אליו מתנקזת "כל אשפת הגלובוס"...
זיכרונותיו של אשתורת הילד, חובב הרדיו והריגול, השירה והמין, פורצים תדיר לעלילה, כמו גם הוריו, חבריו, ודמויות פינטוזיו מילדותו שבשנות ה50-. אלה מתערבבים בתזמור מכוון, עד כי אין לדעת עם פועה, המרגלת הציונית זקופת הדד, או אביחי ברקת, קצין המודיעין האמיץ ושטוף הזימה מטעם ה"הגנה", הם גיבורי תסכית פופולארי, יצירי דמיונו הקודח או דמויות "אמיתיות" מחייו.
אל אוסף הדמויות הריאליסטיות נוספים עוזריו של אשתורת, שנאבק להשיב את לשונו לממדיה הרגילים - רופאו האישי, רב מקובל, סוחר בדים בדואי, ואף ולוול´ה של המשורר טשרניחובסקי, עד לסוף המפתיע.
רומן מקורי, גרוטסקי, טראגי-קומי ונועז.

לא האיני, סופרת, ילידית 1962. מספריה: גיבורי קיץ, גיאות החול ומישהי צריכה להיות כאן, עליו נכתב בגרמניה: "תכשיט בקבינט הספרותי". ספרה הקודם, הרדופים, יצא לאור בזמורה ביתן ב1997-, וזכה לביקורות מרשימות ויוצאות דופן. פרסמה גם קבצי שירה וספרי ילדים.

מחיר: 20.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.