ספר לכל - רכש מוסדות

פורסטר-מבחר סיפורים
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-12906
תאריך יציאה: 4/2009
תיאור:
"יכולתי להיות סופר מפורסם יותר אילו כתבתי יותר או פירסמתי יותר, אולם חיי המין מנעו זאת ממני," כתב א"מ פורסטר ביומנו ב-1964.
לאחר הופעת 'המעבר להודו', ב-1924, פורסטר לא פירסם עוד רומנים, ומתוך הסיפורים שבקובץ זה רק חלקם ראה אור בחייו. כמו הנובלה מוריס, שיצאה לאור אחרי מותו, סיפורים אלה עוסקים בהומוסקסואליות, בתקופה שבה הנושא היה בבחינת טאבו. הסיפורים גם שברו מוסכמות חברתיות אחרות, וקראו לחופש, להגשמה עצמית, להתנתקות מכבלי החברה השמרנית והצבועה, ולהתנערות מעול המציאות.
הסיפורים שופכים אור על התפתחותו האמנותית של פורסטר – הם נכתבו בהפסקות גדולות, בין השנים 1958-1903, והם שונים מאוד זה מזה בלשונם, באווירתם ובסגנונם, ובכך מהווים דוגמה מופלאה למגוון הנושאים והאמצעים הז'אנריים שפורסטר הוציא מתחת ידו בקלילות כה רבה. בכמה מהם חוגגת הפנטסיה, והם חדורים אלמנטים מיסטיים ופאגאניים החומקים מתפיסת השכל הישר, וכולם שזורים באותו הומור פורסטרי שנון ומעודן.
"הסיפורים כתובים ביד אמן, שופעים רעננות, ברק וחריפות נשכנית."
סאנדיי טלגרף
"סיפוריו הקצרים של פורסטר לא זכו עדיין לשבחים הראויים. לבד מערכם הסגולי, רב בהם העניין, כיוון שכבר כאן מופיעים ניצני הנושאים המרכזיים של הרומנים שלו. גם השקפת העולם המיוחדת של פורסטר נחשפת כאן, אם כי מצועפת, חלומית ומרוחקת יותר."
רקס וורנר

מחיר: 40.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.