ספר לכל - רכש מוסדות

ישר מהלב
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-12846
תאריך יציאה: 2/2009
תיאור:

פרופ` אהרון בן-זאב מנתץ את התפיסה המקובלת ולפיה רגשות הם בלתי-הגיוניים במהותם, מעין סרח עודף אבולוציוני המשבש את תפקודנו היומיומי והמוסרי. בן-זאב מוכיח את חשיבותם הרבה של הרגשות בקבלת החלטות, בהכוונת התנהגותנו ובתפקודנו החברתי והמוסרי - בקיצור, בהפיכתנו ליצורים בעלי אינטילגנציה רגשית. הרגשות מעניקים טעם לחיים. הם הגורמים לכך שהסובב אותנו לא ייראה לנו כנקודות מבודדות וחסרות משמעות, אלא כנוף מרהיב של הרים, גבעות, עמקים, עצים, בני אדם ודברים נוספים בעלי משמעות ייחודית.
הספר המקורי והשנון מכיל מיפוי ראשון מסוגו בעולם של הגאוגרפיה של הרגשות והוא דן בעוצמתם של הרגשות, משכם, וקשריהם זה לזה, וזאת באמצעות גיבוש מסגרת מושגית מקיפה המעניקה הסבר שיטתי למכלול התופעות הרגשיות.

ישר מהלב כתוב בסגנון קריא וקולח, רווי הומור ומשובץ בהארות פסיכולוגיות לכל אורכו. הקהל הרחב ימצא בו חומר קריאה מרתק ודרך ייחודית להכרת הנושא. מומחים ימצאו בו אתגרים מדעיים מאלפים.

אהרון בן-זאב הוא פרופסור לפילוסופיה באוניברסיטת חיפה ושימש בה בתפקידים בכירים, ובהם הדיקן למחקר וראש החוג לפילוסופיה, הוא ממייסדי המרכז הבנתחומי לחקר הרגשות באוניברסיטת חיפה. פרופסור בן-זאב פירסם ספרים רבים בנושאי הפילוסופיה של הפסיכולוגיה, ונחשב כיום לאחד המומחים החשובים בעולם חקר הרגשות.

``ספר מקסים במובנים רבים. קריא מאוד, שופע אנקדוטות משעשעות וראיות פסיכולוגיות מעניינות``
(פרופ` רונלד דה-סוסה, המחלקה לפילוסופיה, אוניברסיטת טורנטו).
``ספר יפהפה, רווי תובנות, כתוב היטב ומורכב, בדומה לרגשות שהוא מתאר``.
(פרופ` ננסי איטקוף, בית הספר לרפואה, אוניברסיטת הרווארד).

מחיר: 95.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.