ספר לכל - רכש מוסדות

העין בפירמידה (אילומינטוס)
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-12824
תאריך יציאה: 6/2009
תיאור:
היתה זו שגיאה קטלנית. ג`ו מליק, עורכו של הביטאון הרדיקלי עימות, החליט להתחקות אחר שמועות ורמזים בדבר אגודה חשאית עתיקת יומין שעודנה פועלת מאחורי הקלעים, והיא אחראים לכל התככים, ההתנקשויות, אנשיו נעלמו כאילו בלעו אותם האדמה, ובלש ניו יורקי ותיק, קשוח, ציני וחריף מקבל על עצמו לפתור את התעלומה. סול גודמן יודע שהוא הפיל על עצמו ותיק כבד - אבל אין לו מושג עד כמה הוא כבד.

``הספר הזה הוא מפלצת ארוכה נורא. הסופרים הם חסרי כל כישרון - שום חוש לסגנון או למבנה. הוא מתחיל בתור סיפור בלשי, עובר למדע בדיוני וגולש משם לעל-טבעי, והוא מלא מידע מפורט ביותר של עשרות נושאים משעממים להחריד. ורצף הזמן מבלבל לגמרי, בחיקוי יומרני מאוד של פוקנר או ג`ויס. מה שעוד יותר גרוע, הוא מכיל סצינות מין מתועבות מאין כמוהן, שנמצאות בו רק כדי לשפר את המכירות, אני בטוח בכך, והסופרים - שאף פעם לא שמעתי עליהם - מעזים, בחוסר הטעם המוחלט שלהם, לשלב בבליל הזה דמויות פוליטיות אמיתיות ומתיימרים לחשוף קנוניה אמיתית``.
אפיסין ויילדבלד, עימות

רוברט שיי נולד ב1933-. רוברט וילסון עשה את אותו הדבר שנה לפניו. לשניהם, הטרילוגיה אילמינטוס! היתה יצירה ראשונה. אחר כך פרסמו השניים, בנפרד, כמה ספרי המשך וכמה ספרים בעניינים אחרים הרבה פחות חשובים (החתול של שרדינגר, למשל).

מחיר: 25.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.