ספר לכל - רכש מוסדות

גולת המנדאלה
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-12512
תאריך יציאה: 6/2009
תיאור:
לכאורה, סיפור על תאומים, וולדו וארתור בראון, הגדלים בבית הוריהם אשר היגרו מאנגליה לסידני, אוסטרליה. המשפחה אינה נקלטת בקלות בסביבתה החדשה. האב חובב-הספר נדון לעבודה מתסכלת בבנק, האם הנוקשה, הקרירה, מתנחמת בשתייה. שנים חולפות, שתי מלחמות עולם חולפות והתאומים מזדקנים ביחד, צמודים לנצח, כמו אישיות אחת שנתפצלה לשניים, כמו שתי פנים של אותה הוויה. ארתור הרך, העגול, הכמעט נשי, עוטף ונושא בקרבו את אחיו האינטליגנטי, חסר המנוחה, שאינו יודע לאהוב ואין בו הבנה אמיתית. ארתור מבקש להביא גאולה לזולתו, בדרכו האילמת, המיסטית, אך וולדו אינו ניתן להיגאל.



"מסעו של פטריק וייט אל הוויות רוחניות כה ערטילאיות, עד שאפשר להגיע אליהן רק באמצעות המטאפורה והסמל. אבל גם קוראי-הכורסה, שאינם למודי מסעות, יניחו את הספר מידם בתחושה שהנה נגלה להם משהו שהוא מעבר לידיעה".

ניו יורק טיימס בוק רוויו

"חדירתו של וייט אל המהות הפנימית מתבססת על עולם חיצוני פיסי שהוא יוצר, ואשר מבלעדי אורו העז והאכזרי לא היינו עשויים להבחין בצללים של העולם האחר, הפנימי".

מייקל רטקליף.



פטריק וייט גדל באוסטרליה, בחוות הכבשים של אביו. בגיל 13 נשלח ללמוד באנגליה, סיים לימוסי שפות בקמברידג', והחליט לעסוק בכתיבה. ספרו הראשון הופיע ב-1939. חלק משנות מלחמת העולם בילה כחייל בארץ-ישראל. בשנת 1973 הוענק לו פרס נובל לספרות.

מספריו בזמורה-ביתן: יורדי המרכבה, ווס, עין הסערה, עץ האדם.

מחיר: 15.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.