ספר לכל - רכש מוסדות

העולם על-פי גארפ
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-10043
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

בדומה לרומנים הגדולים של העבר, יוצר גון אירווינג עולם רחב יריעה ומאוכלס בדמויות, המשתרע על פני תקופה ארוכה. עולמו של גארפ הוא עולם הדימיון, עולם חריף וציורי, אך הוא שופך אור על עולם המציאות - על המהנה והנורא שבו, הזעם והאהבה, הצחוק והטירוף, על כל החילופים שבין הקומי והטראגי. זהו ספר בעל מיבנה נועז, ספר עצוב, מפחיד ומצחיק עד דמעות.
גני פילד היא הכבשה השחורה במשפחה האמריקאית אריסטוקרטית, שתחילה נעשית אחות ואחר כך, כמעט במקרה ולאחר שהתפרסמה בזכות האוטוביוגרפיה שלה, הופכת להיות מנהיגה פמיניסטית. בנה, ט.ס. גארפ, שנקרא על שם אביו, שאותו לא ראה מימיו, הוא סופר המתפרסם בזכות עצמו. השניים מוקפים בשפע של דמויות נפלאות, ובהן מורים, זונות, מתאבקים, אנסים ורוצחים, וקוקסינל נהדרת שהיתה פעם שחקן כדורגל מפורסם. העלילה נרקמת בסיפורים מזהירים ומדהימים. המספר משלב את הקומי והטראגי, אלימות וזוועה, מוזרויות וטירוף, יחד עם אהבה, רוך והבנה רגישה של החיים והאדם.

"רומן נפלא, מלא אנרגיה ואמנות, מצחיק ומפחיד וקורע לב בעת ובעונה אחת".
וושינגטון פוסט

"יוצא מן הכלל... הרומן הטוב ביותר שקראתי זה שנים. מסע ברכבת שדים שמותיר אותך חסר נשימה, תשוש, מרומם נפש ושטוף דמעות." לוס אנגלס טיימס.

"רומן גדול... אחד הרומנים המקוריים ביותר (והקריאים ביותר) של השנים האחרונות... הסיפור עצמו הוא חגיגה מבריקה של הגישות כלפי המין, הנישואין והתנועה הפמיניסטית... דמויותיו של אירווינג יוסיפו לחיות עוד שנים ארוכות". שיקגו טריביון בוק וורלד.

"לא קל למצוא מלים לתאר את האושר, ההתרגשות, החמלה שספר מעולה זה מעורר". פאבלישטרס ויקלי.

"עישר ומלא הומור... כשרונו של אירווינג כמספר כה מבריק וחזק, שהוא מצליח לבסוף לרדת אל האמת של תקופתו". ניו יורק טיימס בוק רוויו.

גון אירווינג נולד בניו המפשיר ב1942-. כגיבורו גארפ, עסק בהתאבקות ושהה שנתיים בווינה בשנות הששים. בקרוב יופיע בעברית, אצל "זמורה ביתן מוציאים לאור", ספרו מלון ניו המפשייר.


מחיר: 92.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.