ספר לכל - רכש מוסדות

מדריך אבטחת מידע והגנה מפני האקרים
הוצאה: הוד עמי
מספר קטלוגי: 259-10424
נושאים: כללי, מחשבים
תאריך יציאה: 7/2006
מספר עמודים: 416
תיאור:
אני יכול לפרוץ למחשב שלך!
במחשבה שנייה, גם אתה יכול!!!
שלום, שמי דורון סיון, מחבר הספר. בספר אני מסביר כיצד האקרים פועלים, ומדגים כיצד להתגונן מפניהם על ידי בניית מערך אבטחה כולל, שחלקו מורכב ממוצרי Firewall של החברות המובילות: Cisco, Check Point ו- Microsoft.
כדי להתגונן בפני פורצי מחשב, האקרים Hackers, עליך להכיר את דרך פעולתם. המידע בספר זה אינו מוצג כדי ללמד אותך איך לפרוץ למחשבים ואתרים, אלא כדי לעזור לך לפתח מערך הגנה עמיד. פריצה למחשבים ואתרים מהווה עבירה על החוק הישראלי ודינה מאסר!
לאחר שתיכנס לנעליו של האקר, תוכל למנוע את רוב ההתקפות בקלות. בעזרת ספר זה תוכל ליצור מערכת התגוננות יעילה ואפקטיבית ולא תצטרך להתגונן מתוך פחד בדרכים יקרות ולא מתוכחמות שלא תמיד עושות את העבודה. Firewall לבדו אינו תרופת פלא ובטח שאינו מספיק להגן על המערכת. הוא צריך להיות מרכיב אחד במכלול מערכת האבטחה. בעזרת הספר תלמד כיצד להתגונן מפני האקרים ביעילות ולפתח מערך אבטחה עמיד ואפקטיבי.



דורון סיון, פיזיקאי בעל הכשרה נרחבת בתחום המחשבים ורשתות תקשורת. מחבר רבי המכר: המדריך לטכנאי PC רשתות תקשורת ו- מדריך חומרה ותוכנה לטכנאי PC. משמש כיועץ ארגוני ומרצה מוסמך של חברות התקשורת המובילות בעולם. עומד בראש חברת Sivanet העוסקת בייעוץ והטמעה של חומרה, מוצרי תקשורת ואבטחת מידע בארגונים. מרצה בקורסי רשתות ואבטחת מידע בארגונים, מוסדות אקדמאיים ובמכללות המחשבים המובילות.



פרקי הספר:

פרק 1: תקשורת מחשבים

פרק 2: Hacking

פרק 3: Check Point Firewall NGX

פרק 4: Cisco Firewall PIX

פרק 5: Microsoft Firewall ISA

פרק 6: גישות ומודלים בתחום אבטחת מידע

מחיר: 139.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.