ספר לכל - רכש מוסדות

סדנת לימוד NET.ADO-פיתוח מסדי נתונים
הוצאה: הוד עמי
מספר קטלוגי: 259-10389
תאריך יציאה: 9/2009
מספר עמודים: 272
תיאור:
מפתחים רבים חושבים, בטעות, שהמעבר מ- ADO ל- ADO.NET הינו פשוט וקל והשינויים הם מזעריים בלבד. טעות!!! ADO.NET היא מהפכה בכל הנוגע לאספקת ממשק עבור מסדי נתונים כדי להתחבר, לאחזר, לתפעל ולעדכן נתונים בסביבת NET. זה לא עדכון קל של ADO, כי ADO.NET שונה לגמרי, היא מעודכנת לטכנולוגיות החדשות ביותר (כגון XML) ויעילה הרבה יותר עבור יישומים מבוססי אינטרנט.

הסיבה שמפתחים חושבים ששתי הטכנולוגיות זהות היא שיש מספר אובייקטים זהים, אבל בעוד ADO מבוססת על חיבור (connection-based), הרי ADO.NET מבוססת על ניתוק (disconnected-based). זהו אחד ההבדלים התפיסתיים ולא רק הטכנולוגיים.

הספר ADO.NET סדנת לימוד מלמד את המורכבות ב- ADO.NET כדי לחסוך למפתח כאבי ראש רבים במהלך העבודה. זהו מדריך מעשי לפיתוח יישומים המבוססים על מסדי נתונים בסביבת הפיתוח המתקדמת של Microsoft הידועה בשם NET. הספר כולל עשרות דוגמאות וקטעי קוד הכתובים ב- Visual Basic.NET וגם ב- #C. במהלך כל פרק תמצא קטעי קוד קצרים להמחשת הרעיונות. כל רעיון ממומש בקוד Visual Basic.NET ומייד אחריו בקוד #C. בכל פרק תמצא דוגמה עסקית המורכבת מכל אותן רעיונות ופיסות קוד שהוסברו במהלכו. הדרך לשליטה בטכנולוגיה המתקדמת ולהטמעת הרעיונות היא להריץ את הדוגמאות, לעשות את התרגילים ו"לשחק" עם קוד המקור.

לפניך מדריך מעשי לפיתוח יישומים המבוססים על מסדי נתונים בסביבת Visual Studio.NET למי שכבר יודע Visual Basic.NET ו/או #C.

על המחברים
ג'קי גולדשטיין (Jackie Goldstein) מייסד חברת רנסאנס מערכות מיחשוב בע"מ המתמחה בייעוץ ובפיתוח בטכנולוגיות ובכלים של Microsoft. לג'קי ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בפיתוח בארה"ב ובישראל. ג'קי הוא ה- Microsoft Regional Director היחיד הנושא תואר זה בישראל. פרטים נוספים באתר www.renaissance.co.il.
ג'פרי פ. מקמנוס (Jeffrey P. McManus) מפתח יישומים מקוונים בסביבת שרת/לקוח ואינטרנט בכלי Microsoft. עד כה הוא כתב 4 ספרים בנושאי מסדי נתונים. ג'פרי הינו מרצה מבוקש בכנסים וימי עיון בטכנולוגיות Microsoft.

על היועץ המקצועי: מאיר קלטר מתמחה בפיתוח אתרים עתירי טכנולוגיות וסביבות פיתוח: Java, JSP, ASP ו- Visual Studio.NET. עוסק בהדרכת ובהנחיית פרוייקטי גמר לסטודנטים במדעי המחשב.

מחיר: 132.54 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.