ספר לכל - רכש מוסדות

מעבר לאמנות הטיפול
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-53847
נושאים: פסיכולוגיה
תאריך יציאה: 3/2023
קריאה
תיאור:

לתודעה נופים משלה, אמר לנו פרוסט, וההתבוננות בהם אינה ניתנת אלא לפרק זמן. בספר זה מפנה ענת אברהמי־הרניק מבט אל נופי התודעה, ומציעה התבוננות רב־תחומית אל חיי הנפש, אשר מתחילה משדה הפסיכותרפיה ומתרחבת אל מעבר לו. היא מאירה שאלות שקשורות בקיום האנושי ומוצאות את ביטוין בחדר הטיפולים, בתיאוריות הפסיכואנליטיות, בספרות, באמנות ובקולנוע.

פרקי הספר נארגים סביב נושאים מחיי הנפש (זיכרון, דמיון, סקרנות, שתיקה, בגידה, פרידה ועוד) והםמאפשרים הצצה לא רק אל אמנות הטיפול אלא גם אל מה שמעבר לה, תוך שינוי נקודת המבט מאישית למתבוננת, למדגימה, למפרשת ולחווייתית. כך מפקידה אברהמי־הרניק בידי הקוראים מפתחות עשירים אל קולותיהם הייחודיים ואל הנופים של תודעתם. הקוראים מוזמנים להיפגש עם עצמם ועם עולמם הרגשי, להתוודע לעושרם של חיי הנפש והתודעה על ידי מפגש עם טריטוריות מוכרות וחדשות, להפוך אותן לחלק מעולמם וכך להרחיב את גבולותיו.

ענת אברהמי־הרניק היא פסיכולוגית קלינית ופסיכותרפיסטית בעלת תואר דוקטור מאוניברסיטת הרווארד, שעובדת מזה ארבעים שנה כמטפלת. היא מאמינה בצורך בחיפוש משמעות עמוקה לחיים וכן באפשרות של הנפש האנושית לצמוח ולהיפתח לחוויות במגעה עם העולם. מעבר לאמנות הטיפול הוא ספרה הראשון, המיועד לא רק למטפלים אלא לכל מי שהנפש האנושית קרובה לליבו.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.