ספר לכל - רכש מוסדות

בר התרנגול
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-53474
תאריך יציאה: 8/2018
תיאור:
מארק, טוד וזוֹלה רצו להיות עורכי דין מהסיבות הנכונות: כדי לפעול למען הצודקים והחלשים, כדי להשפיע על העולם לטובה, כדי לעסוק במקצוע מכובד ומתגמל. הם נרשמו לבית־ספר פרטי למשפטים, ומכיוון שלא הגיעו ממשפחות עתירות משאבים, האפשרות היחידה שעמדה לרשותם לממן את לימודיהם הייתה לקיחת הלוואה. וכך, בעל כורחם, הם נחשפו לתעשיית הלוואות הלימודים המשגשגת, מהצד המשגשג-פחות של המשוואה.



כעת, כשהלימודים כמעט מאחוריהם וחובות עצומים עדיין לפניהם, מבינים השלושה שהסיכויים שיעברו את בחינות לשכת עורכי הדין וימצאו עבודה שתאפשר להם לכסות את ההלוואות שנטלו קלושים, במקרה הטוב. וכשמתברר להם שבית־הספר שלהם הוא חוליה בשרשרת מאורגנת היטב השייכת כולה לבעל הון אחד, הם מחליטים לחשב מסלול מחדש.



כי אולי יש מוצא. אולי יש דרך להתמודד עם החוב, להתפרנס היטב וגם לחשוף את שערוריית ההלוואות. השאלה היא אם הדרך הזאת - שאינה בדיוק ישרה, ובהחלט מסוכנת - מתאימה לשלושה סטודנטים, שרק רוצים להיות עורכי דין. וכשמארק, טוד וזולה יוצאים לדרכם החדשה, הם מגלים שהתשובה לשאלה מצליחה להפתיע אותם בכל פעם מחדש.



ג'ון גרישם הוא מחברם של רבי־מכר רבים, ביניהם: ‘השותף‘, ‘מוניטין מפוקפק‘, ‘הסחטן‘, ‘המייצגים‘, ‘המתריעים‘ ועוד, שיצאו בהוצאת מודן. “גרישם במיטבו כאשר הוא רותם את חוש ההומור העוקצני שלו לעיסוק בצדדים המפוקפקים לעיתים של המשפט והפיננסים.“ יו־אס־איי טודיי

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.