ספר לכל - רכש מוסדות

סרט לילי
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-53039
תאריך יציאה: 9/2014
תיאור:
לפני שמרישה פסל התיישבה לכתוב את ספרה השני סרט לילי, היא עשתה דבר שאפתני שטרם נעשה על ידי סופר כלשהו לפניה: היא בראה עבורו עולם עשיר וממשי לכאורה, אשר מתקיים בכמה מדיות במקביל. פסל ליהקה 22 שחקנים לסרטונים שביימה והפיקה, היא הקליטה חומרים, יצרה ארכיון מסמכים בעזרת צוות מעצבים גרפיים, ואף כתבה ספר ילדים ועוד חמישה־עשר תסריטים, לכל סרטי האימה שמוזכרים בספר. סרט לילי כולל הפניות לסרטונים ולהקלטות, שניתן לצפות בהם באפליקציה ושהועלו גם ליוטיוב. הביטויים השונים לסיפור באותן מדיות נלוות מחיים אותו, מציפים שאלות מעניינות, ומזמנים חוויית קריאה חדשנית וטוטלית.

אשלי, בתו המוכשרת והיפה של סטניסלב קורדובה, במאי סרטי אימה שהפכו לפולחן, נמצאת ללא רוח חיים במבנה נטוש בצ´יינהטאון, מנהטן. כל הסימנים מעידים על כך שהתאבדה. זוהי האחרונה בשורת טרגדיות מסתוריות שפוקדת את הבמאי הגאון, שלא נראה בציבור מאז שנת 1977.
סקוט מקגארת, העיתונאי החוקר, משוכנע שעוד מקרה מוות במשפחת קורדובה הוא הרבה יותר מסתם צירוף מקרים. הוא פותח בחקירה משלו, נחוש לפוגג אחת ולתמיד את מסך הערפל סביב הבמאי.
אם בפעם הקודמת שהתקרב לחשוף את סודו של קורדובה שילם על כך העיתונאי בהתמוטטות נישואיו ואובדן משרתו, נראה שהפעם עלולה חשיפת האמת לעלות לו גם בשפיותו.

מרישה פסל, מחברת רב המכר עטור השבחים ´פרקים נבחרים בפיזיקה של אסונות´, פורצת את כל גבולות הז´אנר הספרותי ומגישה לנו סיפור שעובד על כל החושים.

“מהנה... ומעל הכל חדשני, מלהיב ושובה לב.“ בוסטון גלוב
“לא תצליחו להניח אותו מהיד.“ מארי קלייר

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.