ספר לכל - רכש מוסדות

בנשימה אחת
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-52606
תאריך יציאה: 1/2012
תרגום
תיאור:

את הספר הזה תקראו בנשימה אחת. "בנשימה אחת" (על גוף, על נשמה ועל חוכמת הנשימה) מאת פריה הרט, הוא לא ספר מתח ולא רומן בלשי. תוכלו לגלות בו איך הרוח הנושבת באף משנה את מצבי הרוח הפנימיים, וכיצד ההתבוננות בנשימה משפיעה על הלכי הנפש. יש בו סיפורים על אנחה, נחירה, התעטשות, שירה, צחוק, לידה, הצלת חיים, ועוד. יש בו הנחיות למדיטציות בודהיסטיות ולאימוני נשימה יוגיים; וגם הסברים מדעיים על הקשר בין סוד הנשימה לאיכות החיים. הקריאה בו תיקח אתכם למחוזות שבהם תחושו פליאה ונועם, עד כי נשימתכם תיעתק מאליה.



פרייה הרט היא בעלת תואר מוסמך בלימודי הודו, ומורה בכירה ליוגה. היא כתבה את הספרים 'יתרון מדומה', 'גורו', ו'סוטרות האהבה של נארדה'. היא תלמידתו הקרובה של היוגי סוואמי ונקטסאננדה ומתרגמת ספריו לעברית: יוגה וסישטהא, קסם היוגה, וסוטרות היוגה של פטנג'לי. היא חיה במושב בית זית, ונושמת כמו כולם.



הקשר המובהק של הנשימה למגוון עצום של תופעות בגוף ובנפש הופך את תיאורי הנשימה והבנת התהליכים הקשורים בה לאחד האתגרים המרתקים ואולי אף החיוניים ביותר להבנת האדם את עצמו. בספרה המעמיק והמעניין מביאה פריה הרט לידי ביטוי ספרותי ועיוני את נקודות המבט השונות שעוצבו במזרח ובמערב בנוגע לקשרים המורכבים בין הנשימה לנפש, לגוף ולרוח. מבחינה זאת יש לספר ערך מרפא עבור כל מי שיקרא בו. אין לספר רק ערך אינטלקטואלי בלבד, אלא יש בו משום מנוף לשינוי החיים עצמם.



לספר 7 שערים: שער ראשון: להתיידד עם כוח החיים, שער שני: צמדי ניגודים, שער שלישי: מדיטציה בודהיסטית ונשימה, שער רביעי: צלילי הנשימה, שער חמישי: נשימה יוגית, שער שישי: על החיים ועל המוות, שער שביעי: סיפורי נשימה ("אין לי זמן לנשום", התקפי חרדה, התעטשות, נחירה, אסטמה, עישון, נגינה בכלי נשיפה, לשיר ולנשום ללא כאב, אנחה, צחוק), נספחים: הכולל מבנה מערכת הנשימה, מילון מונחים ושמות.


מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.