ספר לכל - רכש מוסדות

מתחת לכיפה השקופה
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-52313
תאריך יציאה: 5/2010
תרגום
תיאור:

בצ'סטר מיל, עיירה מנומנמת במיין, חיים אנשים רגילים את חייהם במסלול שנראה נוקשה וקבוע מראש. ואז, בוקר אחד, יורדת על צ'סטר מיל כיפה שקופה של שדה כוח. בעת ירידתה היא חוצה בעלי חיים תמימים לשניים, מכוניות ומטוסים מתנגשים בה ומתפוצצים, עשרות אנשים נהרגים ללא שום אזהרה. דבר אינו יכול להיכנס או לצאת מבעד לכיפה הזו, פרט למעט מאוד אוויר.
דייל ברברה, חייל משוחרר ממלחמת עיראק שנקלע לעיר, כבר היה בדרכו אל מחוץ לעיירה כשהכיפה שינתה את תוכניותיו. בימים הבאים הוא מוצא עצמו מתמודד מול ביג ג'ים רני, סוחר מכוניות ופוליטיקאי מקומי, במאבק אימתני על חייהם ונפשותיהם של תושבי העיר הלכודים תחת הכיפה, מבוהלים ומבולבלים.

מתחת לכיפה השקופה הוא רומן פנורמי, עתיר דמויות והתרחשויות, המתקדם בקצב מסחרר ומצליח להפתיע את הקורא שוב ושוב בפיתולי עלילה מרהיבים ועוצרי נשימה. הוא בוחן נושאים כמו אקולוגיה, אתיקה ודת בסגנון ציני ומושחז, ומהווה שיא חדש בכתיבתו של סטיבן קינג, הבכיר והאהוב בסופרי המתח והאימה של ימינו. מספריו: ‘דומא קי', סדרת ‘המגדל האפל', ‘סלולרי', ‘מיזרי', 'לוכד החלומות', ‘הניצוץ' ועוד רבים אחרים שיצאו לאור במודן.


מחיר: 128.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.