ספר לכל - רכש מוסדות

חלודה אמריקאית
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-52281
תאריך יציאה: 5/2010
תיאור:
אייזיק הגאון ופו, שחקן הפוטבול המוכשר, היו ההבטחה הגדולה של בְּיוֹל - עיירת פלדה ציורית בעמק מוכה אבטלה בפנסילבניה. למרות נתוני הפתיחה הכי טובים בעיירה, אייזיק נאלץ להישאר מאחור ולטפל באביו המשותק, לאחר שאמו התאבדה ואחותו נסעה ללמוד בייל והתחתנה שם. מתוסכל ממצבו, הוא מחליט יום אחד לסחוב כסף מאביו ולברוח לקליפורניה לממש את חלומו ללמוד אסטרופיסיקה. הוא משכנע את פו, בן זוגה לשעבר של אחותו, להתלוות אליו כברת דרך. אלא שהשניים לא מצליחים להרחיק לפני שהם נופלים קורבן למארב של חסרי בית. כשהעניינים יוצאים משליטה ואייזיק הורג בשוגג אחד מהם, נאמנותם זה כלפי זה וכלפי משפחתם עומדת למבחן אכזרי.

זהו סיפורם של שני נערים שהיטלטלו בין ברים מקומיים, חצרות אחוריות ובית–כלא, שהמחויבויות למשפחה, כוח ההרגל וההרס העצמי סגרו עליהם וקשרו אותם לעיירה בקשר גורלי, כמעט ללא מוצא.

חלודה אמריקאית הוא סיפורו של החלום האמריקאי האבוד והייאוש הצומח מתוך האובדן, אבל הוא גם סיפור על יכולת הבחירה, על כוחה של ההקרבה ועל הרצון להגן על הטוב והנעלה.

פיליפ מייר כתב ספר ביכורים דרמטי ומותח שמצליח לתאר בדיוק רגשי, בעומק ובעוצמה את הדמויות ואת הקונפליקטים המוסריים שאיתם הן מתמודדות. מבין הדפים עולה דיוקן משכנע ומרתק של חברה המתנהלת תחת איום ונאבקת בריקבונה ובחורבנה העצמי - אמריקה.

חלודה אמריקאית נבחר לאחד הספרים הטובים ביותר לשנת 2009 על ידי ה'ניו–יורק טיימס'.

מחיר: 92.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.