ספר לכל - רכש מוסדות

החיים אחרי המוות
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-52096
נושאים: העידן החדש
תאריך יציאה: 5/2009
תיאור:
לאן אנחנו הולכים אחרי שאנחנו מתים? גן עדן, גיהינום, מלאכים, השטן, אלוהים, מנהרה של אור, תהום של חושך. גלגולים, מפגש עם יקירינו. גמול על חטאינו. פרס על מעשינו הטובים. המוות הוא מסתורי, ובשביל רובנו גם מפחיד, מאיים, נורא.

בספרו החיים אחרי המוות - חובת ההוכחה פורש דיפאק צ’ופרה, בדרכו המיוחדת, יריעה רחבה של אמונות ומיתוסים לצד מחקרים וחידושים מן המדע, כולל תיאורים מרתקים של אנשים שחוו חוויות סף־מוות, מדיומים המתקשרים (או לא) עם העולם שמעבר ופרטי ניסויים מדהימים העוסקים בטלפתיה עם אנשים, חיות וצמחים.
את כל אלה שוזר צ’ופרה באגדה סוחפת מהמסורת ההודית.

החיים אחרי המוות הוא ספר מרתק ומַחְכִּים, ומעל לכול - כזה המציע השקפת עולם חדשה, מפויסת יותר, עם רעיון המוות. צ’ופרה מזמין אותנו להפוך לשותפים ביצירת רובד סמוי של המציאות, וכאשר אנו מבינים את המציאות הזו, אנחנו משילים מעל עצמנו את הפחד הלא רציונלי וחווים תחושות של פליאה ועוצמה אישית.
ד"ר קנדיס פרת, מחברת “מולקולות הרגש" ואחת מן הכותבים הרבים שהיללו ושיבחו את הספר הזה, כתבה שזהו “ספר חובה לכל מי שימות".


דיפאק צ’ופרה הוא מחברם של רבי מכר רבים, וביניהם ‘ספר הסודות’, ‘כוחם של צירופי מקרים’, ‘גוף ונפש לנצח’, ´ההצלחה בשבעה חוקים רוחניים´ ועוד, כולם יצאו לאור בהוצאת מודן

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.