ספר לכל - רכש מוסדות

משבר
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-51985
תאריך יציאה: 9/2008
תיאור:
לד"ר קרייג באומן יש כל מה שחלם עליו – יש לו כסף, יש לו בת זוג צעירה ויפיפייה, ויש לו פנאי להשלים את כל מה שהחסיר בחייו בשנים הארוכות של ההכשרה והעבודה הקשה כרופא פנימי. הוא רופא בכיר במרפאה פרטית יוקרתית בבוסטון – כעת הוא צריך לתת מענה למספר קטן של מטופלים תמורת תשלום נדיב. החיים הם חלום.

לילה אחד, בעודו ממהר לקונצרט, הוא עוצר לביקור בית אצל מטופלת היפוכונדרית ומרגיזה. להפתעתו, הפעם לא מדובר בעוד קריאת שווא. הוא מוצא את גברת סטנהופ במצב אנוש, והיא מוצאת את מותה זמן קצר לאחר הפינוי לבית־החולים.

הכול היה יכול להסתיים בכך אלמלא החליט בעלה של המנוחה להגיש תביעת רשלנות כנגד ד"ר באומן. באומן, הרופא המסור והבטוח בעצמו, צריך להתמודד לראשונה בחייו עם ביקורת חיצונית על פעילותו הרפואית. גיסו, רופא משפטי העובד בניו־יורק, מנסה להיחלץ לעזרתו.
מה שהיה צריך להיות מקרה משפטי פשוט, הופך לחקירה מרתקת תחת עיניו הפקוחות של הרופא המשפטי. עם התקדמות העלילה מלאת התפניות מתגלים עוד ועוד ממצאים, החושפים רשת של שקרים ובגידות.

ד"ר רובין קוק הוא רופא אמריקאי שספריו כיכבו בראש רשימת רבי המכר של הניו־יורק טיימס. כמו בספריו הקודמים, גם ספר זה משלב ידע רפואי מעמיק עם סיפור מתח מרתק. ספריו של רובין קוק ´רעלן´ ו´כוכבים במעטפה´ ראו אור בעברית בהוצאת מודן.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.