ספר לכל - רכש מוסדות

קפל זמן
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-51906
נושאים: מדע בדיוני
תאריך יציאה: 5/2008
תיאור:
בעולם הרגיל טרוי בן החמש־עשרה הוא תלמיד תיכון שתחביבו תחרויות פאזלים, ובנט הוא גולש נועז. פלינט הוא המחשב הביולוגי של טרוי וחברו הטוב, שבעת גלישה מתחפש לדרקון ירוק. השניים גולשים יחד בשטחים האקראיים האסורים לגישה ומחפשים הרפתקאות. כאשר הצמד מגלה את קפל הזמן - מעין סדק בעולם הווירטואלי - הם לא מהססים לפרוץ דרכו ולצאת ולראות מה נמצא מצידו השני.

טרוי ופלינט מבינים מאוחר מדי את הסכנה שבמעשיהם, אך כשהם באים לסגור את הפתח, הם מגלים שגורם לא נודע כבר פלש לנט. השניים, וגם שלטונות הנט, מנסים לשווא לעלות על עקבותיו של הפולש, אך אינם מודעים לחומרת המצב ולסכנה המאיימת על הנט, ואולי גם על החיים על פני כדור הארץ.

קפל זמן הוא ספר נועז ומשעשע שבונה עולם וירטואלי ובו בזמן חוקר את נפלאותיו בסיפור הרפתקאות מדהים, שנדמה לנו שהוא עולם בדיוני ועתידני, אך למעשה הוא נמצא ממש מאחורי הפינה או, בעצם, מאחורי קפל הזמן.

גור שומרון הוא יזם היי־טק סידרתי ומשקיע הון סיכון בארץ ובארצות־הברית. כמו כן שימש גור במשך שנים ארוכות כיועץ בנושאים אסטרטגיים למרכז המחשבים של צה"ל, ואף קיבל את התואר ´יקיר ממר"מ´. חי בארצות־הברית ובישראל.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.