ספר לכל - רכש מוסדות

עיר העצמות
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-50753
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

בראש השנה מקבל הבלש הארי בוש הודעה שכלב מצא עצם – עצם שלדעת בעליו של הכלב, רופא במקצועו, היא עצם של אדם.
בוש חוקר, והגילוי המקורי מוליך אותו לקבר רדוד בגבעות הוליווד, ראיה לרצח שבוצע עשרים שנה קודם לכן. זהו סיפור ישן, אבל אצל בוש הוא מנער זיכרונות מתקופת היותו ילד יתום בעיר. המקרה אינו נותן לו מנוח. הוא מחטט בדו"חות משטרה ישנים ובתיקיות בתי חולים, מאתר ילדי רחוב משנות השבעים, ומגלה משפחה שנקרעה לגזרים – ועקבות קלושים לעולם אלים ומעורר חלחלה.
כאשר המקרה שואב את בוש עמוק לתוך העבר, שוטרת מתחילה בשם ג´וליה בראשר מחזירה אותו אל המציאות באופן שאיש לא הצליח לעשות זה שנים. בוש הוזהר לגבי הצרות שעלולות לקרות כשיוצאים עם שוטרת מתחילה, אבל שום דבר לא מצליח לצנן את הלהט שביניהם – ושום דבר לא מכין את בוש לפיצוץ המתרחש כאשר שחקירת המקרה מקבלת תפנית חדה: חשוד נמלט, שוטר נורה, כל לוס אנג´לס עומדת על רגליה – ובוש נאבק לשמור על שליטה במשחק שהפך לפתע לחסר חוקים.
ב"עיר העצמות" שוב מצליח מייקל קונלי לעצור את נשימת הקורא ולהגביר את פעימות ליבו, שחוזרת לקצב תקין רק בתום העמוד האחרון...
מייקל קונלי, עיתונאי לשעבר, הוא מחברם של רבי מכר כמו "מעוף המלאכים" ו"ירח שחור", שראו אור בעברית במודן, וזכה בפרסיים ספרותיים רבים.

390 עמודים.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.