ספר לכל - רכש מוסדות

גבר במלואו
מחבר: וולף טום
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-50348
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

צרלי קרוקר, יזם נדל"ן עשיר ורב נכסים באטלנטה, גורגיה, מקים מגדל משרדים גבוה מדי ומפואר מדי שאין לו ביקוש, מסתבך בחובות ועומד על סף פשיטת רגל. מייד עטים עליו פושטי נבלות מכל הסוגים: "מחלקת הטרטורים" של הבנק שהעמיד לרשותו את האשראי הנחוץ לבניית המגדל, פוליטיקאים ועורכי דין חלקלקים, אשתו הצעירה ממנו בעשרות שנים, גופו המזדקן, הזמנים המשתנים. עולמו הולך ומתפרק, והוא מגלה שחייו הפכו לחידה לא פתורה, משוואה עם יותר מדי נעלמים - כוח, כסף, גזע, סקס, גבריות...
סיפורו מקביל - ובסופו של דבר משיק - לסיפורו של גבר אחר, לא פחות עז ועיקש, המתנהל בקצהו השני של היקום החברתי. זהו קונרד הנסלי, המועסק באחד ממפעלי המזון שבבעלותו של קרוקר, מסתבך עם החוק, עומד במבחנים הנוראים שהחיים בכלא מזמנים לו, ובעקבות רעידת אדמה פלאית הופך לאסיר נמלט ולנביאהּ של דת חדשה.
על התהום החברתית העמוקה המפרידה בין קרוקר והנסלי נמתח גשר מיוחד במינו, וקוראי "גבר במלואו" מוזמנים לפסוע עליו, להתגבר על פחד הגבהים שעלול לתקוף אותם, ולהתבונן בנוף האנושי המטורף והמופלא הנפרש לנגד עיניהם.

זהו הרומן השני של הסופר הנודע טום וולף שמינה את עצמו - בהצלחה מרובה - לכוהן הגדול של הריאליזם בספרות האמריקאית בת זמננו. בדיוק כמו "מדורת ההבלים", הרומן הראשון שלו, כך גם "גבר במלואו" זינק מייד עם צאתו לצמרת רשימות רבי המכר, ועורר סערה ספרותית מתמשכת ורווית יצרים.


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.