ספר לכל - רכש מוסדות

אלים בכל גבר
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-50154
נושאים: פסיכולוגיה
תאריך יציאה: 4/2009
תיאור:
בספר מרתק ומאיר עיניים זה, בן-זוגו של רב המכר ``אלות בכל אישה``, מפנה ג`ין שינודה בולן את תשומת ליבה לגברים, ובוחנת את הכוחות הפנימיים - או הארכיטיפים - המעצבים את חייהם, את אישיותם, את הקריירות ואת מערכות היחסים האינטימיות שלהם. ד``ר בולן מציגה את התבניות הללו בדמותם של שמונה אלים ארכיטיפיים – או שמונה טיפוסי אישיות – שעימם כל גבר יכול להזדהות. ``אלים בכל גבר`` מלמד את הקוראים לזהות את האל המושל בהם (מאלים סמכותיים כזיאוס ופוסיידון ועד לאלים יצירתיים כאפולו והפייסטוס), להחליט אלים כדאי לטפח ועל אילו מוטב להתגבר, ובעיקר איך לגייס את כוחם של הארכיטיפים הללו על מנת להעשיר את חיינו ולמצות את האפשרויות הטמונות בהם.
ב``אלים בכל גבר`` מציעה לנו ד``ר בולן פסיכולוגיה צלולה ומלאת-חמלה של גברים, שתעזור הן לנשים והן לגברים להבין טוב יותר את עצמם, ואת מערכות היחסים שלהם עם אבות, בנים, אחים ובני זוג.

ג`ין שינודה בולן היא פסיכואנליטיקאית יונגיאנית ופרופסור לפסיכיאטריה קלינית באוניברסיטת קליפורניה שבסן פרנציסקו. מספריה האחרים: The Tao of Psychology (``הטאו של הפסיכולוגיה``), Ring of Power (``טבעת העוצמה``) ואלות בכל אישה, שראה אור גם הוא בהוצאת מודן.

מחיר: 92.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.