ספר לכל - רכש מוסדות

להקדים את אלוהים
מחבר: קראל חנה
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-50036
תאריך יציאה: 7/2008
תיאור:
``לא הכרתי קודם תיאור של מרד גטו וארשה באורח מרגש וריאליסטי יותר מאשר בספר להקדים את אלוהים מאת חנה קראל``, כתב העיתונאי והמבקר הידוע, רוברט ולטש.
במרכז הספר עומדת דמותו של מארק אדלמן, שהיה סגן מפקד הגטו, והיום הוא רופא מפורסם המתמחה בניתוחי לב מסובכים. אדלמן, שהמחברת ``דולה`` ממנו את סיפורו בריאיון מתמשך, מספר על חיסול הגטו ועל המרד עם כל הפרטים שהוא זוכר, גדולים כקטנים, ואינו חושש להתעקש פה ושם על עובדות שנשכחו או ``קושטו`` מעט עם השנים, כשהמציאות הפכה להיות מיתוס.
תיאור מאבקו של הגטו, שמשתלבים בו קטעים המתארים את לבטיו של אדלמן בעבודתו כרופא היום, זוכה לעוצמה אנושית נדירה כשהוא בא מפיו של אדם שראה בעיניים כלות איך הולך לאבדון עולם מלא- ומוסיף להיאבק שוב ושבו כדי לקיים נפש אחת. לאחר למעלה משלושים שנה, מסתבר, זהו עדיין אותו מאמץ `` להקדים את אלוהים`` במירוץ על חייו של האדם.

חנה קראל היא עיתונאית מבריקה וממנהיגות ארגון ``סולידאריות``. היא מפרסמת מדי פעם בעיתון הורשאי `פוליטיקה` כתבות על חיי היומיום בפולין. דרך הכתיבה האישית-דוקומנטארית שלה הביאה לה הצלחה בלתי רגילה בספרה להקדים את אלוהים, ששתי המהדורות הראשונות שלו נחטפו תוך שעות ספורות. הספר תורגם לכמה שפות וזכה בפרסים חשובים, וכן עובד לתיאטרון ומוצג במשך חודשים רבים בפני אולמות מלאים.

מחיר: 78.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.