ספר לכל - רכש מוסדות

משרת העצמות
מחבר: רייס אן
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-48708
תאריך יציאה: 7/2010
תיאור:
סיפורו של משרת העצמות מתחיל בשחר ההיסטוריה בבבל העתיקה, עיר משגשגת ומושחתת, עיר שבה עובדי הכוכבים והמזלות מתרועעים עם קוסמים ערמומיים, פרוצות יפהפיות ואלים חיים-מתים וכולם מתעסקים בכשפים עתיקים, המשנים את מהלך ההיסטוריה כולה.
עזריאל הוא נער בבלי עם תכונות אופי מיוחדות המאפשרות לו לשוחח עם האלים, למורת רוחו של אביו, גולה יהודי עשיר ובעל מהלכים בארמון המלוכה. הוא הופך לאהבו ובן לוויתו של מרדוך, האל הבבלי שנרצח 400 שנה לפני כן...
כעונש, מוטלת על עזריאל קללה נוראית שבעקבותיה הוא הופך למשרת העצמות, רוח בעלת עוצמה שנגזר עליה לנדוד לנצח בין החיים למוות, רוח שבכוחה לגרום הרס ואובדן לכל מי שבא במגע איתה.
רק דבר אחד אין ביכולתו של מרת העצמות. הוא לא יכול למות, וזהו הדבר שהוא רוצה יותר מכל. הו מתגלגל אלפי שנים, מיוון העתיקה דרך אירופה של ימי הביניים ועד לניו יורק של סוף המאה העשרים.
הוא הופך לעבדם של מכשפים אכזריים, למכשיר הרוע המושלם עד שהוא נקלע לפרשת אהבים עם אשתו של גרגורי בלקין, חוזר בשאלה יהודי מברוקלין, שהקים את ``מקדש השכל האלוהי``, כת מודרנית המאיימת להשמיד את העולם.
וכאן משתנה גורלו של משרת העצמות...

אן רייס, היא אחת הסופרות המצליחות ביותר בארצות הברית כיום. היא כתבה 30 ספרים מצליחים ולאחרונה הוסרט ספרה ראיון עם ערפד, בהשתתפות טום קרוז ובראד פיט. משרת העצמות, ספרה האחרון, הפך לרב מכר מיד עם צאתו.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.